TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zmiany w strukturze agencji Publicon

Publicon wraz z nowym rokiem rozbudowuje swój zespół. Edyta Bieda, Katarzyna Bagińska, Martyna Hliwa i Michał Tkaczyszyn awansowali na stanowisko senior PR manager. Przybyło także 5 nowych osób do działu PR, social mediów i kreacji. W tym roku agencja będzie obchodzić swoje 15-lecie.
O autorze
1 min czytania 2021-01-29

Karolina Sikorska i Michał Ulidis wciąż pełnią funkcję partnerów agencji. Karolina Sikorska, związana z firmą od 2008 roku, zajmuje się koordynacją, nadzorem i prowadzeniem projektów PR. Z kolei Michał Ulidis wspiera dział kreacji. Ma doświadczenie w komunikacji marek komercyjnych, spółek Skarbu Państwa, samorządów i organizacji pozarządowych.

Stanowiska senior PR managerów objęli: Edyta Bieda, Katarzyna Bagińska, Martyna Hliwa i Michał Tkaczyszyn. Edyta Bieda związana jest z agencją od 2019 roku i koordynuje projekty z zakresu komunikacji produktowej, employer brandingu i CSR. Katarzyna Bagińska, obecna w Publiconie od 2019 roku, prowadzi działania komunikacyjne, employer brandingowe i eventowe. Martyna Hliwa jest związana z agencją od 2016 roku. Specjalizuje się w copywritingu, custom publishingu i komunikacji PR-owej. Michał Tkaczyszyn natomiast pracuje w Publiconie od 2019 roku i zajmuje się m.in. podmiotami z sektora publicznego. Rozwija agencyjne kompetencje public affairs.

Agencja zbudowała też zespół specjalizujący się w mediach społecznościowych. Liderką projektu została Katarzyna Leszkiewicz, pełniąca funkcję social media managera. Związana jest z Publiconem od 2019 roku i specjalizuje się w komunikacji dla branży hotelarskiej, turystycznej i FMCG.

W ostatnich miesiącach do agencji dołączyli również: Katarzyna Krupicka na stanowisko PR manager, Paulina Kozłowska oraz Barbara Szydłowska na stanowisko PR executive, Natalia Mucha na stanowisko junior social media manager oraz Iwo Wieczorek – creative manager. Z kolei Adrian Pokrywka awansował na PR executive.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W tym roku będziemy świętować nasze 15-lecie. Rozbudowa struktury to naturalna kolej rzeczy wynikająca z długiej obecności na rynku, nowych projektów i strategii, którą sukcesywnie wdrażamy. Skupiamy się na rozumieniu insightów oraz potrzeb partnerów biznesowych, pogłębionym researchu i budowaniu nowej jakości. Wierzymy, że w dzisiejszym świecie ma to szczególny sens – komentuje Szymon Sikorski, założyciel i CEO Publicon.

Słuchaj podcastu NowyMarketing