Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

15-lecie loterii podkapslowej Harnasia

Wystartowała kolejna, tym razem jubileuszowa, edycja promocji podkapslowej marki Harnaś. Od 1 lutego br. w sklepach na terenie całego kraju dostępne jest piwo Harnaś w promocyjnych opakowaniach. Nagrody ukryte pod kapslami to puszki o poj. 0,5l i 4-paki Harnasia.
O autorze
1 min czytania 2021-02-01

Marka Harnaś wprowadziła na rynek loterię „kup i wygraj” jako pierwsza, w 2006 roku. Aby wziąć udział w tegorocznej edycji wystarczy kupić promocyjną butelkę lub puszkę piwa Harnaś i poszukać pod kapslem albo kluczykiem haseł: „Harnaś 2021” lub „Harnaś 4-pak 2021”.

– W tym roku świętujemy 15 lat trwania naszej podkapslowej promocji, która cieszy się wśród konsumentów niezmienną popularnością. W ostatnich latach wprowadziliśmy na marce Harnaś ważne zmiany – odświeżone opakowanie, nowy fabularny bohater. Zmiany te spotkały się z ciepłym przyjęciem konsumentów.  Przed nami kolejne plany, o których już niedługo opowiemy. Zachęcamy do świętowania razem z nami i udziału w jubileuszowej loterii Harnasia – mówi Agnieszka Podgórska, menedżer marki Harnaś. 

Tegoroczna promocja rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 31 lipca br. Pod koniec ubiegłego roku w sklepach pojawiły się promocyjne puszki i butelki Harnasia, a teraz dołączyły do nich materiały promocyjne POSM. Loterię wspiera również kampania TV przygotowana przez agencję Grey – spot TV będzie emitowany również od 1 lutego HARNAŚ. Promocja 2021. TVC 30′. – YouTube oraz działania w Internecie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative. 

Regulamin i zasady konkursu dostępne są na stronie marki Harnaś.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj