#bądźwidoczny z NPROFIT

#bądźwidoczny z NPROFIT
O autorze
2 min czytania 2021-02-04

Twoja firma ucierpiała podczas pandemii, a Ty wciąż szukasz nowych rozwiązań, jak to naprawić? COVID-19 zebrał wielkie żniwo wśród przedsiębiorców, dlatego firma NPROFIT postanowiła nie czekać, tylko działać i jednocześnie pomagać – zorganizowała kampanię #bądźwidoczny, która ma na celu zwiększenie widoczności firm w Internecie oraz porusza zagadnienia z zakresu pozycjonowania i SEM. Wszystko po to, aby uzyskać odpowiedź na pytanie: co zrobić, żeby zwiększyć swoją widoczność w Internecie?

Kim jesteśmy?

NPROFIT to poznańska firma zajmująca się pozycjonowaniem stron, kampaniami Google Ads, promocją w social mediach i działaniami z zakresu PR. W 2020 roku obchodziliśmy swój jubileusz – 10 lat istnienia firmy. Po raz piąty znaleźliśmy się w rankingu e-Gazele Biznesu, czyli zestawieniu najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm. Funkcjonujemy w oparciu o koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu i cały czas dynamicznie zwiększamy obszar naszych działań oraz staramy się przyczyniać do sukcesu naszych klientów.

Krótko o całej kampanii

Z kampanią wystartowaliśmy w drugim kwartale 2020 roku. Musieliśmy powziąć szybkie działania – szum komunikacyjny, natłok coraz to nowych informacji i obostrzenia nie wpływały pozytywnie na przedsiębiorców. Jak można się było domyślić, na blokowaniu gospodarki najbardziej cierpiały małe i średnie firmy pozostawione stałych środków dochodu. Dla wszystkich była to nowość, ponieważ nikt nie spotkał się wcześniej z pandemią. Kwarantanna i ciągły pobyt w domu sprawiały, że więcej firm przestawiało się na funkcjonowanie w Internecie. Dlatego agencja NPROFIT wpadła na pomysł kampanii, która miała się składach z bezpłatnych webinarów, poradników, audytów oraz konsultacji dla osób, które chciałyby stać się bardziej widoczne online. Partnerem naszej kampanii jest Collegium Da Vinci – poznańska uczelnia ludzi ciekawych i jedna z najstarszych szkół niepublicznych w Polsce o profilu praktycznym.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jaki był przebieg kampanii?

Podczas pandemii rozpoczęliśmy nasze działania, które skupiały się na promocji i tworzeniu webinarów dla przedsiębiorców. Treść była różnorodna, najczęściej poruszane były tematy SEM/SEO, zgodnie z obszarem działalności naszej firmy. Chcieliśmy, aby tworzone materiały były przystępne dla każdego, dlatego zaczęliśmy od prostych pojęć, takich jak wprowadzenie do pozycjonowania oraz Google Analytics. Webinaria zawsze prowadzone były przez specjalistów – w tym dyrektorów działów SEO I SEM, którzy przez wiele lat pracy nabyli wystarczające doświadczenie, aby w przystępny sposób podzielić się nim z odbiorcami. W sumie stworzyliśmy cztery webinaria, ale nie zamierzaliśmy na tym poprzestać. Zaoferowaliśmy również bezpłatne poradniki oraz konsultacje dotyczące zakresu działań danej firmy. Uczestnicy kampanii byli zaangażowani w odbiór webinarów oraz niekiedy zainteresowani dalszą współpracą.

II edycja kampanii w 2021 r.

Zadowoleni z przebiegu i wyników kampanii NPROFIT, razem z Teardeals – platformą naszej agencji oraz Agencją Adshock – partnerem strategicznym, postanowiliśmy rozpocząć drugą edycję. Na cały rok mamy zaplanowanych sześć wydarzeń online. Każdy nasz webinar jest poprzedzony solidnym przygotowaniem prowadzących, którzy następnie starają się przekazać posiadaną wiedzę i doświadczenie w jak najbardziej przystępny sposób. Tegoroczne wydarzenia będą dotyczyć bardziej szczegółowych zagadnień z zakresu SEO/SEM:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • 21.01.2021 r. Jak prowadzić i pozycjonować blog firmowy?
  • 25.02.2021 r. Współpraca z agencją SEM – czego oczekiwać?
  • 25.03.2021 r. Optymalizacja sklepu internetowego.
  • 26.09.2021 r. Skuteczna optymalizacja Google Ads dla e-commerce.
  • 21.10.2021 r. Facebook dla e-commerce – istotność remarketingu.
  • 09.12.2021 r. Google Product Shop – poprawna konstrukcja oraz implementacja.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Warto zadać sobie pytanie, ile razy dziennie korzystamy z wyszukiwarki. Czy liczymy tę aktywność? Oczywiście, że nie. Traktujemy ją już jak rutynową czynność i nawet gdy szukamy najmniej istotnych informacji, sięgamy po wyszukiwarkę. Aby się o tym przekonać, wystarczy zajrzeć w swoją historię przeglądarki.

Skala aktywności w sieci będzie wzrastać, czy tego chcemy, czy nie. Im wcześniej firmy zaczną dbać o funkcjonowanie w Internecie, tym lepiej dla ich biznesu. Coraz więcej przedsiębiorców przenosi się do sieci, gdzie oferuje swoje usługi i produkty. Warto zrobić to jak najszybciej oraz w odpowiedni sposób, a my, jako agencja, staramy się w tym pomóc!