MTV.pl, VIVA-TV.pl oraz ComedyCentral.pl w ofercie ARBOinteractive

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MTV.pl, VIVA-TV.pl oraz ComedyCentral.pl w ofercie ARBOinteractive

Grupa ARBOinteractive wznawia współpracę z witrynami Grupy Viacom International Media Networks w Polsce: MTV.pl, VIVA-TV.pl oraz ComedyCentral.pl. Umowa została podpisana na wyłączność agencyjną.

Grupa ARBOinteractive będzie odpowiadać za sprzedaż reklam na trzech flagowych serwisach, należących do grupy Viacom w Polsce, które odwiedza co miesiąc blisko 400 tys. użytkowników, generując ponad 6,5 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius 2012.06). W skład oferty wchodzą między innymi standardowe formy reklamy display oraz formaty wideo:In-Banner oraz In-Stream oraz takie niestandardowe formaty jak: screening, artykuł sponsorowany, boks rotacyjny, iframe, sponsoring programu czy sponsoring listy przebojów. To właśnie w serwisie VIVA-TV.pl, w ramach wcześniejszej współpracy, Grupa ARBOinteractive wyemitowała pierwszy w polskim internecie interaktywny screening.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Współpraca z Viacom International Media Networks w Polsce wpisuje się w strategię rozwoju portfolio oraz produktów Grupy ARBOinteractive. Chcąc stworzyć premiową, unikalną i odpowiadającą zapotrzebowaniu naszych klientów ofertę stawiamy na najwyższej jakości treści, jak te dostępne na witrynach grupy mediowej. Szczególnie istotna jest dla nas współpraca w zakresie reklamy wideo która, wraz z multiplikacją treści wideo w sieci, rośnie w siłę. Spoty wideo są atrakcyjne co wpływa na zaangażowanie użytkowników i podnosi efektywność przekazu. A ze względu na zainteresowanie internautów oglądanymi treściami także odbiór tego rodzaju reklam jest bardziej pozytywny – mówi Wojciech Kałużny, Sales Director Grupy ARBOinteractive.

Zasięg treści wideo witryn Viacom International Media Networks wynosi ponad 300 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie (dane: Omniture), średni czas spędzony na witrynach wydawcy to ponad 38 minut, natomiast średni czas spędzony na serwisie MTV.pl to aż 1 godzina 11 minut (Megapanel PBI/Gemius 2012.06).

- Dążymy do maksymalnego wykorzystania potencjału stron z portfolio naszej grupy. Nasi użytkownicy cenią atrakcyjne treści i bogatą ofertę programów VOD. Poprzez partnerstwo z ARBOinteractive celujemy w monetyzację tych zasobów – mówi Monika Wysocka, Director Brand Solutions, Viacom International Media Networks w Polsce.

- Powtórnie podpisanie porozumienia z tak dużym graczem jak Viacom International Media Networks jest dla nas niezwykle znaczące zarówno ze względu na markę przyłączonych witryn, jak i na fakt, że jest to grupa o dużym potencjale. Jesteśmy przekonani, że zapewnimy Viacomowi efektywne wykorzystanie potencjału witryn - mówi Małgorzata Lakowska, Managing Director Grupy ARBOinteractive.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij