Interaktywne gabloty na polskich przystankach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Interaktywne gabloty na polskich przystankach

Interaktywna gablota to nowy produkt w ofercie AMS. Dzięki specjalnej aplikacji umieszczonej w nośniku citylight w wiacie przystankowej możliwe jest łączenie świata offline i online. Pierwsza interaktywna gablota stanęła w marcu we Wrocławiu. Za oprogramowanie nośnika odpowiada firma Aduma.

Gablota po raz pierwszy została wykorzystywana w kampanii Getin Banku. W wiacie, oprócz informacji o produkcie Getin Banku, znajdują się dedykowany moduł i ekran, dzięki którym możliwe jest prowadzenie interaktywnej zabawy. Chętni mogą ściągnąć utwór muzyczny zespołu C2C, a następnie zatańczyć w wiacie- ich taniec będzie nagrywany za pośrednictwem kamery umieszczonej w gablocie. Zgłoszenie odbywa się za pomocą wirtualnej klawiatury umieszczonej na ekranie dotykowym gabloty. Najlepsze wykonania zostaną wykorzystane w teledysku Getin Banku. To pierwsza tego typu akcja w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zastosowanie interakcji z plakatem / ekranem w wiacie przystankowej stwarza zupełnie nowe możliwości kreacji.

– Realne stało się wykorzystanie wszelkiego rodzaju systemów, które angażują człowieka: są to systemy reagujące na ruch, dotyk, mobilne, w tym z rozszerzoną rzeczywistością – mówi Zbigniew Wantuła wiceprezes firmy Aduma.

– To pierwsze wykorzystanie interaktywnej gabloty w kampanii klienta. Oczekiwanie na przystanku daje cenny czas, w którym można z wysoką efektywnością zaangażować uwagę odbiorców reklamy – dodaje Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS.

Pomysłodawcą tanecznej akcji promocyjnej jest Getin Bank wraz z agencją 180heartbeats + JUNG v. MATT, która przygotowała kreację. Za oprogramowanie nośnika odpowiada firma Aduma. Projekt skoordynował AMS.

Film - tzw. „making of” z montażu interaktywnej gabloty: 

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij