Magdalena Surowiec i Beata Turlejska-Zduńczyk wspólnie pokierują nową agencją LemonSkyJWT

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Magdalena Surowiec i Beata Turlejska-Zduńczyk wspólnie pokierują nową agencją LemonSkyJWT

24 lutego 2014 roku JWT przejęła całościowe udziały w wiodącej polskiej agencji digitalowej Lemon Sky. Na bazie obu organizacji powstanie nowa, innowacyjna i zintegrowana agencja pod nazwą LemonSkyJWT.

Magdalena Surowiec i Beata Turlejska-Zduńczyk, do tej pory kierujące Lemon Sky, będą teraz kierować nową agencją jako CEO (team zarządzający) LemonSkyJWT. Andrzej Zawadzki, były już CEO JWT Warszawa, opuści firmę po dokonaniu pełnej integracji. Dotychczasowy Dyrektor Kreatywny JWT Warszawa, Mariusz Pitura obejmie taką samą funkcję w nowej zintegrowanej agencji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Głęboko wierzymy, że rynek wymaga agencji nowej generacji, agencji, która w holistycznym podejściu łączy usługi strategiczne, technologiczne i kreatywne. LemonSkyJWT będzie pierwszą tego typu agencją w Polsce, w której klasyczne usługi ATL-owe będą tak mocno zintegrowane z Digitalem pod jednym dachem – mówi Tony Taylor, Dyrektor Generalny JWT Europe.

Kolejne wzmocnienia nowej struktury w zakresie planowania strategicznego i kreacji oraz nowy CI agencji zostaną ogłoszone wkrótce.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij