Magdalena Surowiec i Beata Turlejska-Zduńczyk, do tej pory kierujące Lemon Sky, będą teraz kierować nową agencją jako CEO (team zarządzający) LemonSkyJWT. Andrzej Zawadzki, były już CEO JWT Warszawa, opuści firmę po dokonaniu pełnej integracji. Dotychczasowy Dyrektor Kreatywny JWT Warszawa, Mariusz Pitura obejmie taką samą funkcję w nowej zintegrowanej agencji.
– Głęboko wierzymy, że rynek wymaga agencji nowej generacji, agencji, która w holistycznym podejściu łączy usługi strategiczne, technologiczne i kreatywne. LemonSkyJWT będzie pierwszą tego typu agencją w Polsce, w której klasyczne usługi ATL-owe będą tak mocno zintegrowane z Digitalem pod jednym dachem – mówi Tony Taylor, Dyrektor Generalny JWT Europe.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kolejne wzmocnienia nowej struktury w zakresie planowania strategicznego i kreacji oraz nowy CI agencji zostaną ogłoszone wkrótce.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024