TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Senat czyta bajkę na motywach wiersza Brzechwy i zachęca do szczepienia się

Senat czyta bajkę na motywach wiersza Brzechwy i zachęca do szczepienia się
W ubiegłym tygodniu w Senacie odbyła się premiera spotu, zachęcającego do szczepień przeciwko COVID-19. W animowanym filmie z udziałem członków Komisji Zdrowia oraz ekspertów komisji, opartym na motywach wiersza Jana Brzechwy „Żuk”, senatorowie przekonują, dlaczego warto przyjąć szczepionkę.
O autorze
1 min czytania 2021-02-17

Pod koniec ubiegłego roku polski rząd zainicjował kampanię pod hasłem #SzczepimySię, zachęcającą społeczeństwo do szczepienia się przeciwko COVID-19. W ramach akcji na początku stycznia br. Kancelaria Premiera zaprezentowała spot z udziałem Cezarego Pazury, w którym aktor przekonywał, że szczepienie to nie tylko nasza prywatna sprawa. 

Kilka dni temu swój własny spot zaprezentował Senat. Animowany film, w którym wystąpili członkowie Komisji Zdrowia oraz eksperci komisji, oparty jest na motywach wiersza Jana Brzechwy „Żuk” – w wideo senatorowie, czytając bajkę o żuku i biedronce, przekonują, dlaczego warto przyjąć szczepionkę.

Jak czytamy w komunikacie Centrum Informacyjnego Senatu, twórcy spotu wybrali ten rodzaj formuły dla promocji idei szczepień zakładając, że będzie się ona wyróżniała i nie zginie w codziennym natłoku informacyjnym.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Free Now wprowadziło nową usługę – firma zwróci koszty przejazdu do punktów, w których odbywają się szczepienia przeciwko Covid-19. Oferta dostępna jest w obrębie 7 polskich miast: Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Poznania, Wrocławia, Łodzi i Katowic.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Elton John i Michael Caine wystąpili w najnowszej kampanii zrealizowanej na rzecz brytyjskiej służby zdrowia. Słynny wokalista oraz laureat Oscara w humorystyczny sposób zachęcają do przyjmowania szczepionki przeciwko koronawirusowi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się