NHS to brytyjski odpowiednik naszego Ministerstwa Zdrowia. Niedawno instytucja zaprezentowała nową kampanię skierowaną do mieszkańców Wielkiej Brytanii, za pomocą której chce zachęcić ich do szczepienia przeciwko COVID.
W tym celu NHS zaangażowało Eltona Johna i Michaela Caine’a – dwóch słynnych Brytyjczyków – którzy ze względu na swój podeszły wiek znajdują się grupie podwyższonego ryzyka w związku z panującą pandemia.
Zobacz również
Wokalista oraz laureat Oscara wystąpili w spocie, który został wystylizowany na nagranie do casting do jakiejś nowej produkcji. W reklamie Elton John i Michael Caine używają kwestii pochodzących ze swoich najbardziej znanych utworów, a także ról, aby zachęcić brytyjskie społeczeństwo do przyjmowania szczepionki przeciwko koronawirusowi.
PS
Free Now wprowadziło nową usługę – firma zwróci koszty przejazdu do punktów, w których odbywają się szczepienia przeciwko Covid-19. Oferta dostępna jest w obrębie 7 polskich miast: Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Poznania, Wrocławia, Łodzi i Katowic.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Lidl w Stanach Zjednoczonych zapowiedział, że będzie nagradzał tych pracowników, który zaszczepią się przeciwko Covid-19. Każdy z nich otrzyma premię w wysokości 200 dolarów. Czy taka forma zachęcania do szczepień jest dobra?
PS3
Brytyjski organ nadzoru reklamowego orzekł, że najnowsza reklama Ryanaira pod hasłem „Zaszczep się i leć” promuje nieodpowiedzialne wzorce zachowań. W związku z tym linie lotnicze otrzymały zakaz emisji spotu.