Komitet Organizacyjny Effie Awards 2021 rozpoczął pracę

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Komitet Organizacyjny Effie Awards 2021 rozpoczął pracę

16-osobowy Komitet Effie Awards rozpoczął pracę nad 22. edycją konkursu poświęconego efektywności marketingowej.

Komitet Organizacyjny Effie od lat współtworzą dyrektorzy zarządzający, stratedzy agencji członkowskich Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W tym roku, znaleźli się w nim przedstawiciele:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • GroupM – Izabela Albrychiewicz, CEO
  • VMLY&R Poland – Michał Banaszewski, chief business officer, partner
  • One Eleven – Tomek Bartnik, partner i współwłaściciel/strateg
  • Gameset – Piotr Bombol, chief strategy officer
  • DDB – Jakub Eichelberger, członek zarządu, deputy managing director
  • Wavemaker – Paweł Gala, CEO
  • Publicis Groupe – Marek Gargała, board member
  • Synergion – Michał Kociankowski, dyrektor zarządzający
  • Starcom – Magda Kolenkiewicz, general manager
  • Mediabrands – Justyna Mazur, chief client relations officer
  • BBDO – Radek Miklaszewski, business development director
  • Isobar – Krzysztof Mocek, CEO
  • PZL – Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający
  • 2012 Agency – Barbara Niedziela, strategy director
  • Value Media – Rafał Wachnik, chief strategy officer
  • Havas Media Group – Małgorzata Węgierek, CEO

Więcej o Komitecie Organizacyjnym znajduje się na stronie.  

Zadaniem Komitetu będzie odzwierciedlenie zmian i trendów rynkowych w kolejnej edycji projektu. 

– Wszyscy jesteśmy zgodni, co do potrzeby przeformatowania niektórych kategorii konkursowych oraz utworzenia nowych. Ostatni rok zmienił niemal wszystko, jeśli chodzi o komunikację marek, począwszy od wartości w przekazach, po kanały komunikacji. Przesunięcie osi działań marketingowych w kierunku e-commerce, skupienie celu marek na pogłębianiu relacji społeczno-biznesowych czy w końcu rozwój komunikacji z pokoleniem Z, to tendencje, które znacząco wpłynęły na strategie komunikacji w firmach w 2020 roku. Chcemy znaleźć odpowiednie miejsce dla takich kampanii w edycji Effie Awards 2021 – podkreśliła Izabela Albrychiewicz CEO GroupM.

Jednym z kluczowych zadań komitetu będzie także powołanie jury Effie 2021, które w tym roku będzie oceniało projekty, kampanie i rozwiązania biznesowe zrealizowane w Polsce w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 marca 2021 r.

Start 22. Edycji Effie Awards planowany jest na początek maja br. Przesyłanie zgłoszeń będzie możliwe w czterech wyznaczonych terminach:

  • I termin:  04.05 – 24.05 (do godz.17:00 włącznie)
  • II termin: 24.05 (od godz.17:01) – 14.06 (do godz.17:00 włącznie)
  • III termin: 14.06 (od godz.17:01) – 05.07 (do godz.17:00 włącznie) 
  • IV termin: 05.07 (od godz. 17:01) – 19.07 (do godz. 17:00 włącznie)

Więcej szczegółów wkrótce na https://awards.effie.pl/ 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij