W poniedziałek 22 lutego rozpoczyna się kampania wizerunkowa informująca o połączeniu UNIQA i AXA. Już niedługo obie firmy będą funkcjonować jako jedna, pod nazwą UNIQA.
Kampania informacyjna będzie realizowana m.in. w TV, radiu, OOH i prasie. Powierzchnię w tych mediach zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Group). Natomiast za zakup mediów z zakresu Digital Display i OLV odpowiedzialna jest agencja mediowa Value Media. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja PZL.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024