Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

UNIQA łączy się z AXA

Coraz bliżej połączenia prawnego UNIQA i AXA. Wkrótce obie firmy będą już działać pod nazwą UNIQA. Połączenie firm poprzedza kampania wizerunkowa. Media do kampanii zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Group).
O autorze
0 min czytania 2021-02-22

W poniedziałek 22 lutego rozpoczyna się kampania wizerunkowa informująca o połączeniu UNIQA i AXA. Już niedługo obie firmy będą funkcjonować jako jedna, pod nazwą UNIQA.

Kampania informacyjna będzie realizowana m.in. w TV, radiu, OOH i prasie. Powierzchnię w tych mediach zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Group). Natomiast za zakup mediów z zakresu Digital Display i OLV odpowiedzialna jest agencja mediowa Value Media. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja PZL.