UNIQA łączy się z AXA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
UNIQA łączy się z AXA

Coraz bliżej połączenia prawnego UNIQA i AXA. Wkrótce obie firmy będą już działać pod nazwą UNIQA. Połączenie firm poprzedza kampania wizerunkowa. Media do kampanii zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Group).

W poniedziałek 22 lutego rozpoczyna się kampania wizerunkowa informująca o połączeniu UNIQA i AXA. Już niedługo obie firmy będą funkcjonować jako jedna, pod nazwą UNIQA.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania informacyjna będzie realizowana m.in. w TV, radiu, OOH i prasie. Powierzchnię w tych mediach zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Group). Natomiast za zakup mediów z zakresu Digital Display i OLV odpowiedzialna jest agencja mediowa Value Media. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja PZL.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij