Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Szlachetna Paczka rusza z aplikacją mobilną. Możesz pomagać, robiąc codzienne zakupy

Od teraz sympatycy mądrego pomagania mogą wspierać najbardziej potrzebujących także przy okazji robienia codziennych zakupów. Aplikacja to wspólny projekt Szlachetnej Paczki i programu Sportbonus.
O autorze
1 min czytania 2021-02-22

Oficjalna aplikacja mobilna Szlachetnej Paczki działa według mechanizmu cashback. Robiąc zakupy u jednego z partnerów handlowych programu, określony procent wydanej przez użytkownika kwoty zostaje przekazany na wsparcie działalności Paczki. Każdy, kto zdecyduje się na zakupy za pośrednictwem aplikacji Szlachetnej Paczki, może zatem wspierać najbardziej potrzebujących bez ponoszenia dodatkowych kosztów – to partnerzy handlowi odprowadzają część otrzymanej zapłaty na dany cel.

Wśród ponad 1100 partnerów handlowych programu znajdują się popularne platformy sprzedażowe, jak Allegro, a także znani przedstawiciele różnych branż, w tym odzieżowej, spożywczej czy technologicznej, z których korzystamy na co dzień. Nie brakuje też sklepów i punktów usługowych mniej znanych marek. Użytkownicy aplikacji mają w jednym miejscu dostęp do aktualnych promocji, a także dodatkowych zniżek na zakupy u partnerów programu.

Pomaganie przez zakupy – nie tylko online

Korzystanie z aplikacji Szlachetnej Paczki, w której działa program Sportbonus, daje możliwość wspierania najbardziej potrzebujących nie tylko online, ale także przy okazji zakupów stacjonarnych. By to zrobić, przy zakładaniu konta należy dodać numer swojej karty płatniczej. Wtedy wystarczy zapłacić tą kartą w jednym ze sklepów partnerskich, a część zapłaconej kwoty trafi na rzecz Szlachetnej Paczki. Twórcy aplikacji dbają o bezpieczeństwo swoich użytkowników – nie jest wymagane podawanie daty ważności karty ani kodu CVC, a wszystkie transakcje są chronione zgodnie z najwyższymi standardami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po zakupach – stacjonarnych i online, użytkownicy aplikacji mogą na bieżąco śledzić wysokość przekazywanych przez siebie kwot i obserwować postępy wspieranej zbiórki. Chętni mogą skorzystać także z dodatkowej formy wsparcia w postaci datków – przekazywanych przelewem lub za pomocą SMS.

Aplikacja jako sposób na budowanie zaangażowanej społeczności

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bardzo ważną częścią aplikacji jest „Tablica”, czyli miejsce, dzięki któremu użytkownicy mogą być na bieżąco z newsami ze świata Szlachetnej Paczki – ale nie tylko. To przestrzeń wzajemnej komunikacji, miejsce działające na zasadzie społecznego medium, dzięki któremu obok wpisów, licytacji czy akcji specjalnych przygotowanych przez Paczkę mogą znaleźć się także publikacje każdego z użytkowników. Aplikacja mobilna to kolejne narzędzie pomagające łączyć ludzi wokół idei mądrej pomocy w ramach Szlachetnej Paczki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Chcesz być na bieżąco z tym, co dzieje się w Szlachetnej Paczce? Pobierz aplikację mobilną, korzystaj ze zniżek i pomagaj najbardziej potrzebującym, robiąc codzienne zakupy.