Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kreatywność w modzie – marcowe, urodzinowe wydanie Vogue Polska

Tematem marcowego, urodzinowego numeru „Vogue Polska” jest kreatywność w modzie. To część globalnej akcji, w ramach której wszystkie edycje magazynu składają hołd sile wyobraźni i innowacyjności w projektowaniu, fotografii, ilustracji, sztuce.
O autorze
1 min czytania 2021-02-24

Wiosenno-letni sezon „Vogue Polska” otwiera wydaniem poświęconym sile kreatywności w modzie. Do niej odnoszą się zarówno teksty bardziej historyczne i analityczne, jak ten o wielkich marzycielach wśród projektantów lub o ikonie mody – Annie Piaggi, jak i sekcja z trendami, której ważną częścią są moodboardy przygotowane przez czołowe postaci światowej mody – specjalnie dla polskiego „Vogue’a” interpretują one najciekawsze zjawiska i kolekcje. Redaktor naczelny „Vogue Polska” Filip Niedenthal śledzi też krok po kroku jak powstają projekty marki Proenza Schouler, a w rubryce VIP portretuje naczelnego włoskiej edycji magazynu. Emanuele Farneti słynie z zaskakujących pomysłów, eksperymentalnych okładek komentujących rzeczywistość – nam zdradza jak przebiegają prace na poszczególnymi wydaniami.

Gwiazdą marcowego „Vogue Polska” jest Paloma Elsesser, modelka o kobiecych, pełniejszych kształtach, która bierze udział w pokazach topowych marek, jak choćby Fendi, gości na okładkach największych pism i bierze udział w kampaniach domów mody z najwyższej półki. Palomę dla „Vogue Polska” uwiecznił Chris Colls, zaś o jej niezwykłej karierze napisała Maja von Horn. Ten tekst uzupełnia się z innym materiałem, poświęconym współczesnym kanonom piękna w świecie mody oraz tym, którzy je dyktują, czyli dyrektorom castingów. Szymon Machnikowski rozmawiał z osobami, które stoją za trwającą już kilka lat rewolucją – na wybiegach i w kampaniach topowych marek wreszcie widać reprezentację rozmaitych typów urody, modelki i modeli o innym niż biały kolorze skóry lub noszących rozmiar do niedawna klasyfikowany jako plus size.

Redakcja „Vogue Polska” wspiera też młodych rodzimych projektantów. To właśnie im i ich kolekcjom poświęcono jedną z wiodących sesji w numerze, autorstwa Mateusza Stankiewicza. Z kolei sesja Michała Polaka to ukłon w stronę historii fotografii, historii mody oraz bogatych archiwów „Vogue’a”, z którymi fotograf podjął twórczą grę.

„Vogue Polska” z okazji swoich trzecich urodzin zaprasza Czytelniczki i Czytelników do wspólnego świętowania podczas Vogue Polska Festiwal, który w tym roku odbędzie się w formie online, w dniach 4-7 marca. Szczegółowe informacje dostępne są na vogue.pl

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marcowe, liczące 320 stron, wydanie „Vogue Polska” od czwartku, 25 lutego w salonach prasowych i na vogue.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing