Converse tworzy kolejne murale oczyszczające powietrze

Converse tworzy kolejne murale oczyszczające powietrze

Converse kontynuuje swój projekt City Forest i tworzy kolejne murale wykonane farbami fotokatalitycznymi, które eliminują cząsteczki zanieczyszczeń z powietrza.

Pod koniec lipca 2020 roku marka Converse zainicjowała akcję pod hasłem City Forest. W jej ramach w 14 miastach na całym świecie pojawiły się proekologiczne murale. Jeden z nich można było znaleźć w Warszawie, przy stacji Metro Politechnika.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Teraz Converse kontynuuje projekt City Forest i w ramach globalnej kampanii tworzy kolejne murale oczyszczające powietrze, których przesłanie jest jednoznaczne – przełamywanie barier. Do udziału w akcji marka zaprosiła All Stars – czyli kreatywną społeczność z całego świata, która swoimi działaniami i twórczością inspiruje markę oraz udowadnia, że poprzez  sztukę możemy poruszać ważne tematy.

W Polsce pierwszy mural powstał w Warszawie przy ulicy Zamoyskiego i został stworzony przez Beatę Śliwińską (@Barrakuz). Jak przyznaje marka, Beata w swoim dziele skupiła się na wychowaniu. Hasło widoczne na muralu – „Raise boys and girls the same way” – to apel o równe traktowanie niezależnie od płci. Połączone dłonie symbolizują różne grupy, które łącząc swoje siły mają wpływ na naszą przyszłość. 

Kolejny mural powstanie przy warszawskiej Patelni w okolicach stacji metra Centrum – i tym razem będzie on autorstwa Ewy Moś i Alka Morawskiego. Dwójka artystów połączyła siły, aby pokazać, że różnice między płciami nie są ważne – wszyscy jesteśmy równi i powinniśmy dążyć do tego, aby akceptować innych bez względu na kolor skóry, płeć czy inne różnice pomiędzy ludźmi. 

Jak zapewnia marka, to nie koniec oczyszczających powietrze murali – w tym roku w Polsce powstanie jeszcze kilka tego typu malowideł ściennych.

PS

Portugalski oddział Volvo zainstalował w Porto duży nośnik reklamowy, który neutralizuje szkodliwe związki chemiczne pochodzące ze spalin aut. Ma powierzchnię 250 metrów kwadratowych i – jak zapewnia marka – oczyszcza powietrze tak skutecznie, jak ponad 200 drzew.

PS2

Zachęcamy też do sprawdzenia innych ciekawych przykładów murali. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij