#KobietywPR. Agencja 24/7Communication z okazji Dnia Kobiet przygotowała wyjątkowy event

Międzynarodowy Dzień Kobiet to wyjątkowe święto, podczas którego kobiety na całym świecie zabierają głos i zwracają uwagę na swoją pozycję w społeczeństwie. Do tegorocznej celebracji aktywnie włącza się także agencja 24/7Communication, która na ten dzień przygotowała niezwykły event – #KobietywPR.
O autorze
1 min czytania 2021-03-03

Otaczający nas świat nieustannie się zmienia – wraz z nim zmienia się i umacnia postrzeganie roli kobiet w społeczeństwie, a w szczególności na rynku pracy. Jedną z takich branż jest PR, a rola kobiet w nim to temat badany i dyskutowany na całym świecie. Czy jednak środowisko zdominowane przez kobiety oznacza również równość płci? Celem wydarzenia #KobietywPR jest przede wszystkim rozpoczęcie dyskusji o wzmocnieniu pozycji kobiet w sektorze Public Relations, tak aby w pełni wykorzystały swój potencjał, a także inspirowanie branży do równego traktowania płci. 

Podczas wydarzenia, na niełatwe pytania postarają się odpowiedzieć praktycy z branży i badacze. Prowadzący i goście zastanowią się m.in. dlaczego branża PR jest uważana za „kobiecy” sektor, jaka jest pozycja kobiet w polityce, a także dlaczego w PR pojawiają się takie same stereotypy, co w innych branżach?

Gośćmi #KobietywPR będą m.in.: 

  1. Alicja Wysocka, managing parter w Clue PR, 
  2. Małgorzata Rybak-Dowżyk, corporate communication department director w T-Mobile,
  3. Tomasz Sobierajski, socjolog,
  4. Barbara Krysztofczyk, expert marketing i PR polityczny, 
  5. Magdalena Sobkowiak, dziennikarka, szefowa sztabu W. Kosiniaka (PSL),
  6. Julia Izmałkowa, HUMANOLOGIST (psycholog, researcher, mówca, autorka),
  7. Susan Hardwick, współzałożycielka Global Women in PR.

Dla 24/7Communication wyrównywanie szans i równe traktowanie pracowników bez względu na płeć jest niezwykle ważne. Dbamy o rozwój i zachowanie równowagi w życiu zawodowym i prywatnym wszystkich członków zespołu, a tak się składa, że branża PR jest niezwykle sfeminizowana. Właśnie dlatego chcemy wykorzystać okazję, jaką jest Dzień Kobiet i rozpocząć dyskusję na temat kobiet w PR: zachęcić je do pełnego wykorzystania swojego potencjału oraz zainspirować branżę do równego traktowania płci. – podkreśla Dirk Aarts, Managing Partner w  24/7Communication.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wydarzenie jest skierowane do branży PR – kobiet i mężczyzn pracujących w agencjach korporacjach i różnego rodzaju instytucjach.

Do wydarzenia można dołączyć na Facebooku 24/7Communication: https://www.facebook.com/TwentyFourSevenPR 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji o wydarzeniu dostępne na: https://www.facebook.com/events/281401833343313 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się