MullenLowe Warsaw z kolejną kampanią dla firmy Provident

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MullenLowe Warsaw z kolejną kampanią dla firmy Provident

Pod hasłem „Mam plan na szczęście” – wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Komunikacja, za którą odpowiada agencja MullenLowe Warsaw, koncentruje się na pozytywnych emocjach, jakich dostarcza realizacja planów.

Działania reklamowe wpierające produkt „Super Prosta Pożyczka 3000 – 3300”, oparte są na popularnym przeboju z 2000 roku i opowiadają o satysfakcji ze zrealizowanych planów, która jest kluczowym elementem formatu komunikacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W nowych spotach Provident nie skupia się na przedmiotach, które możemy kupić za dodatkową gotówkę, lecz na planach, które są znacznie głębszą motywacją niż sama chęć posiadania. Bohaterowie kampanii realizują swoje plany na szczęście oraz starają się uszczęśliwić swoich najbliższych. Kupując przedmioty, kupują tak naprawdę satysfakcję i radość z realizacji swoich planów – podkreśla Andrzej Zackiewicz, dyrektor departamentu e-commerce i komunikacji marketingowej Provident Polska.

Kampania wystartowała 3 marca i jest emitowana w kanałach telewizyjnych. MullenLowe Warsaw jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii oraz kreacji kampanii. Agencja przygotowała trzy spoty (30- i 2x15- sekundowy), opowiadające zabawną historię o codziennych planach, które możemy zrealizować w domach podczas pandemii, takich jak np. kurs nauki online.

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij