Rewolucja w OC - PZU promuje bezpośrednią likwidację szkód

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rewolucja w OC - PZU promuje bezpośrednią likwidację szkód

Pod hasłem "Rewolucja w OC" Grupa PZU wprowadza bezpośrednią likwidację szkód. W spocie promującym nowy produkt wykorzystano kultowy utwór T-Rex "Children of the revolution".

- Kiedy prezentując w marcu ‘12 roku strategię PZU mówiłem, że chcemy być najbardziej zorientowaną na klienta firmą ubezpieczeniową w naszym regionie, miałem na myśli właśnie takie rozwiązania. Nowe, ułatwiające życie, zdejmujące obowiązki z barków klienta. Rozwiązania, które dadzą jemu jasny sygnał: możesz na nas polegać. W każdej sytuacji jesteśmy w PZU po to, aby Ci pomóc – mówi Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU i dodaje: – Dziś PZU staje w obronie klientów i wskazuje rynkowi kierunek. Bezpośrednia likwidacja szkody to niezbędna konieczność, jeśli rynek chce poprawić jakość świadczonych usług i podnieść zaufanie do firm ubezpieczeniowych. PZU jest pierwszy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W spocie promującym nowy produkt wykorzystano kultowy utwór T-Rex  "Children of the revolution":

Wprowadzeniu produktu towarzyszyła akcja teaserowa:

oraz specjalnie przygotowana strona internetowa www.rewolucjawoc.pl:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij