Spotify prezentuje EQUAL: globalną inicjatywę na rzecz kobiet w muzyce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Spotify prezentuje EQUAL: globalną inicjatywę na rzecz kobiet w muzyce

Dzień Kobiet to idealna okazja, aby zamanifestować kobiecą siłę i możliwości. W związku z tym świętem Spotify startuje z globalną inicjatywą EQUAL, wspierającą utalentowane artystki z całego świata, której częścią są też polskie wokalistki.

Spotify angażuje się w promowanie artystek nie tylko od święta, ale 8 marca to szczególna okazja, by do szeregu działań i rozwiązań wspierających twórców, dołączyć także inicjatywę EQUAL, która zakłada szereg globalnych, regionalnych i lokalnych działań.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach inicjatywy wśród nowości na platformie pojawią się: dedykowana zakładka, zawierającą utwory, podcasty i albumy wydane przez znakomite artystki z Polski i całego świata, playlisty promujące wokalistki, które kształtują przyszłość muzyki, a także przegląd podcastów prowadzonych przez kobiety. W Polsce pojawi się dodatkowo playlista Kobiety Ikony prezentująca piosenki kultowych polskich artystek, a także nowa edycja jednej z ulubionych playlist użytkowników Spotify - Dziewczyny mają głos!

Spotify stale wykorzystuje bogatą bibliotekę utworów, aby inspirować i promować pozytywne zmiany. W marcu jedną z nich będzie również zachęcenie fanów do słuchania większej ilości kobiecych utworów oraz dzielenie się rekomendacjami muzycznymi w ramach outdoorowej i social mediowej kampanii „Pokaż swoją moc słuchania”. W działania zaangażowali się twórcy z całego świata. Widoczne jest to również na polskim rynku, gdzie w projekcie udział wzięły sanah, Brodka, Daria Zawiałow, Margaret, Natalia Przybysz, Natalia Nykiel, Dziarma, Natalia Szroeder, Young Leosia czy Rosalie. Co więcej, aby zachęcić użytkowników do odkrywania nowych brzmień, jednocześnie pomagając kolejnym twórczyniom dotrzeć do nowych słuchaczy, znamienite wokalistki z całego świata pojawią się na okładkach najpopularniejszych list tj. Today’s Top Hits czy Viva Latino, a także Generacja Hip Hop, Top Hits Polska, Trap strefa, Polskie hity, Alternatywna Polska, Hip Hop Alert, Disco Polo hity, Hip Hop Alert, Mega hity czy Alternatywny Best Of.

Inicjatywa EQUAL na rzecz artystek

Działania w ramach kampanii będą obecne na platformie cały miesiąc, jednak z końcem marca wsparcie się nie kończy. W kwietniu marka Spotify uruchomi - w 50 krajach od Japonii po Argentynę, przez Malezję i Wielką Brytanię, a także w Polsce - program muzyczny EQUAL, wspierający równość i dający nowe możliwości dla kobiet. Z kolei, w ramach nowo powstałej rady EQUAL, Spotify zobowiązuje się przekazać jednorazową dotację 15 organizacjom z całego świata, by wspólnie pracować nad działaniami mającymi na celu wspierać artystki i uczynić branżę audio bardziej sprawiedliwą.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij