Nowa osłona strony Smazymy.com marki Kruszwica

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa osłona strony Smazymy.com marki Kruszwica

KERRIS Group odpowiada za projekt i wdrożenie odświeżonej wersji strony internetowej Smazymy.com, którą agencja stworzyła dla ZT Kruszwica SA w 2017 roku.

Smażymy.com to portal gastronomiczny dla profesjonalistów – szefów kuchni, kucharzy i restauratorów. Powstał i prowadzony jest z inicjatywy marki Kruszwica, lidera branży rolno-spożywczej  w Polsce i jednego z największych przetwórców nasion oleistych i producenta tłuszczów roślinnych w Europie Środkowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wprowadzone przez KERRIS Group zmiany na stronie obejmują:

  1. Dopasowanie designu do nowej linii komunikacyjnej B2B ZT Kruszwica SA.
  2. Stworzenie nowych kategorii: Wywiady, Trendy, Aktualności, Jak Usmażyć, uzupełnionych o artykuły, infografiki i filmy realizowane przy współpracy z wybitnymi szefami kuchni, m.in. Jarkiem Walczykiem, prezesem Fundacji Klubu Szefów Kuchni, Iwoną Niemczewską, szefem kuchni i właścicielem restauracji „Z drugiej strony lustra” czy Kubą Steuermarkiem, kucharzem znanym m.in. z programu Pytanie na Śniadanie.
  3. Udostępnienie możliwości kategoryzacji treści oraz newslettera.
  4. Wdrożenie konieczności logowania się po przeczytaniu 3 artykułów i powiadomień o najnowszych artykułach.
  5. Zastosowanie edytora Gutenberg.

Kerris Group współpracuje z marką Kruszwica od 2017 roku. Zakres działań agencji, oprócz wdrożenia, tworzenia treści i obsługi portalu Smazymy.com, obejmuje jego pozycjonowanie, kompleksową obsługę profilu Smażymy na Facebooku, prowadzenie kampanii promocyjnych (Google Ads, FB Ads) i kampanii lead generation B2B oraz obsługę newsletterów. Dodatkowo KERRIS Group wspiera Kruszwicę w realizacji sesji foto/video i materiałów POS, organizacji webinarów oraz prowadzeniu kampanii #WspieramLokalneLokale, która wspiera gastronomię w czasie kryzysu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij