Nowa osłona strony Smazymy.com marki Kruszwica

KERRIS Group odpowiada za projekt i wdrożenie odświeżonej wersji strony internetowej Smazymy.com, którą agencja stworzyła dla ZT Kruszwica SA w 2017 roku.
O autorze
1 min czytania 2021-03-08

Smażymy.com to portal gastronomiczny dla profesjonalistów – szefów kuchni, kucharzy i restauratorów. Powstał i prowadzony jest z inicjatywy marki Kruszwica, lidera branży rolno-spożywczej  w Polsce i jednego z największych przetwórców nasion oleistych i producenta tłuszczów roślinnych w Europie Środkowej.

Wprowadzone przez KERRIS Group zmiany na stronie obejmują:

  1. Dopasowanie designu do nowej linii komunikacyjnej B2B ZT Kruszwica SA.
  2. Stworzenie nowych kategorii: Wywiady, Trendy, Aktualności, Jak Usmażyć, uzupełnionych o artykuły, infografiki i filmy realizowane przy współpracy z wybitnymi szefami kuchni, m.in. Jarkiem Walczykiem, prezesem Fundacji Klubu Szefów Kuchni, Iwoną Niemczewską, szefem kuchni i właścicielem restauracji „Z drugiej strony lustra” czy Kubą Steuermarkiem, kucharzem znanym m.in. z programu Pytanie na Śniadanie.
  3. Udostępnienie możliwości kategoryzacji treści oraz newslettera.
  4. Wdrożenie konieczności logowania się po przeczytaniu 3 artykułów i powiadomień o najnowszych artykułach.
  5. Zastosowanie edytora Gutenberg.

Kerris Group współpracuje z marką Kruszwica od 2017 roku. Zakres działań agencji, oprócz wdrożenia, tworzenia treści i obsługi portalu Smazymy.com, obejmuje jego pozycjonowanie, kompleksową obsługę profilu Smażymy na Facebooku, prowadzenie kampanii promocyjnych (Google Ads, FB Ads) i kampanii lead generation B2B oraz obsługę newsletterów. Dodatkowo KERRIS Group wspiera Kruszwicę w realizacji sesji foto/video i materiałów POS, organizacji webinarów oraz prowadzeniu kampanii #WspieramLokalneLokale, która wspiera gastronomię w czasie kryzysu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj