Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Your password is sh**”: Szwedzka organizacja SSF podnosi świadomość na temat bezpieczeństwa w sieci niekonwencjonalnymi outdoorami

„Your password is sh**”: Szwedzka organizacja SSF podnosi świadomość na temat bezpieczeństwa w sieci niekonwencjonalnymi outdoorami
Szwedzka organizacja SSF, która zajmuje się zapobieganiem przestępczości i oszustwom w internecie, ruszyła niedawno z nietypową, outdoorową kampanią. Za pomocą kreacji z humorystycznymi i zarazem prowokacyjnymi hasłami fundacja podnosi świadomość na temat bezpieczeństwa w sieci.
O autorze
1 min czytania 2021-03-09

„Your password is shit”, „Dick isn’t hard enough” – tego typu prowokacyjne hasła pojawiły się na outdoorowych kreacjach w przestrzeni miejskiej wybranych miast Szwecji. Ich celem było zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem coraz to częstszych cyberataków spowodowanych używaniem zbyt słabych haseł np. do kont bankowych itp. 

W ramach kampanii szwedzka organizacja SSF przeprowadziła ankietę, aby poznać najczęściej używane hasła przez mieszkańców kraju. Wyniki są dość zaskakujące – słowo „Fucking” znalazło się na 3 pozycji, „Shit” na 16 pozycji, „Dick” na 24 pozycji. A co zajęło „zaszczytne” pierwsze miejsce? Hasło „123456”. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za realizację odpowiada agencja Åkestam Holst.

PS

Inne ciekawe przykłady wykorzystania outdooru znajdziecie tutaj. 

PS2

Typosquatting to jedna z popularniejszych form oszustwa wśród cyberprzestępców. Polega on na rejestrowaniu domen internetowych, które są łudząco podobne do tych już istniejących. Samo określenie „typosquatting” adekwatnie oddaje istotę zjawiska.