„Your password is sh**”: Szwedzka organizacja SSF podnosi świadomość na temat bezpieczeństwa w sieci niekonwencjonalnymi outdoorami

„Your password is sh**”: Szwedzka organizacja SSF podnosi świadomość na temat bezpieczeństwa w sieci niekonwencjonalnymi outdoorami

Szwedzka organizacja SSF, która zajmuje się zapobieganiem przestępczości i oszustwom w internecie, ruszyła niedawno z nietypową, outdoorową kampanią. Za pomocą kreacji z humorystycznymi i zarazem prowokacyjnymi hasłami fundacja podnosi świadomość na temat bezpieczeństwa w sieci.

„Your password is shit”, „Dick isn’t hard enough” – tego typu prowokacyjne hasła pojawiły się na outdoorowych kreacjach w przestrzeni miejskiej wybranych miast Szwecji. Ich celem było zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem coraz to częstszych cyberataków spowodowanych używaniem zbyt słabych haseł np. do kont bankowych itp. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii szwedzka organizacja SSF przeprowadziła ankietę, aby poznać najczęściej używane hasła przez mieszkańców kraju. Wyniki są dość zaskakujące – słowo „Fucking” znalazło się na 3 pozycji, „Shit” na 16 pozycji, „Dick” na 24 pozycji. A co zajęło „zaszczytne” pierwsze miejsce? Hasło „123456”. 

Za realizację odpowiada agencja Åkestam Holst.

PS

Inne ciekawe przykłady wykorzystania outdooru znajdziecie tutaj. 

PS2

Typosquatting to jedna z popularniejszych form oszustwa wśród cyberprzestępców. Polega on na rejestrowaniu domen internetowych, które są łudząco podobne do tych już istniejących. Samo określenie „typosquatting” adekwatnie oddaje istotę zjawiska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij