„Się suszy, się kruszy” oraz „Dziel się nimi” – nowa kampania kabanosów Tarczyński

Rozpoczęła się największa w historii kampania reklamowa kabanosów Tarczyński, która będzie realizowana do drugiej połowy maja.
O autorze
1 min czytania 2014-04-07

Medium wiodącym jest telewizja, wsparciem kampanii będą emisje spotów w kinach, działania w internecie oraz lokowanie produktów w popularnych programach telewizyjnych.

W najnowszej kampanii Tarczyński SA postawił na atrybuty swoich kabanosów. W ten sposób marka odpowiada na pytanie „Dlaczego kabanosy Tarczyński zdaniem wielu są najlepsze na świecie?”. Kampania telewizyjna kontynuuje wątek międzynarodowości – dobrze przyjęty w poprzedniej komunikacji. W spotach znowu pojawia się Japończyk i Włoch. W przedstawianych historiach wrócili właśnie z Polski i sugestywny sposób opowiadają o atrybutach kabanosów Tarczyński.

„Zdecydowaliśmy się na kontynuację i dopełnienie historii o kabanosach Tarczyński. Pierwsza komunikacja Tarczyńskiego mówiła: „Nasze kabanosy są zdaniem wielu najlepsze”. Teraz tłumaczymy „Dlaczego są najlepsze”. Skupiamy uwagę na atrybutach produktu, które sprawdziliśmy w badaniach konsumenckich. Stąd w zabawnej historii o Japończyku i Włochu pojawiają się dodatkowo racjonalne argumenty mówiące o naszej wysokiej jakości: „doskonale wysuszony”, „idealnie kruchy” lub „idealnie cienki”, „z najlepszego mięsa”. Dodatkowo nawołujemy do aspektu społecznego konsumpcji, mówiąc: „Dziel się nimi!” – mówi Marek Kmiecik, Wiceprezes i Dyrektor Marketingu Tarczyński SA.

Na potrzeby kampanii przygotowane zostały dwa spoty reklamowe (Japończyk i Włoch). Jeden ze spotów opowiada o grupie kabanosów TARCZYŃSKI EXTRA a drugi o grupie kabanosów TARCZYŃSKI EXCLUSIVE.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ich emisja prowadzona będzie do drugiej połowy maja w wiodących stacjach telewizyjnych (TVP, POLSAT, TVN) oraz w stacjach tematycznych. Spoty emitowane będą również w kinach w całej Polsce. Zostanie również uruchomiona nowa strona www.tarczynski.pl oraz nowy profil na Facebooku. Wsparciem działań w sieci będzie kampania w Internecie i działania prowadzone w social media i blogosferze. Działania komunikacyjne obejmą również prasę handlową oraz materiały BTL w punktach sprzedaży. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Działania ATL i BTL: Hand Made
  • Media: Lowe Media
  • Internet i social media: OS3, Performance Media 
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się