40 tys. godzin pomocy psychologicznej lub 1620 tygodni turnusów rehabilitacyjnych. Tyle do 1 lutego „kosztowały” antyaborcyjne billboardy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
40 tys. godzin pomocy psychologicznej lub 1620 tygodni turnusów rehabilitacyjnych. Tyle do 1 lutego „kosztowały” antyaborcyjne billboardy

Tylko do 1 lutego 2021 roku Fundacja Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara mogła wydać nawet 5.5 mln PLN na nośniki reklamowe przedstawiające grafikę z płodami i plakaty z napisem „Kochajcie się mamo i tato” – na podstawie wyliczeń domu mediowego Media People i danych z Kantar Media.

Estymacja tej kwoty oraz jej przedstawienie w kontekście niezbędnych dla osób z niepełnosprawnością świadczeń to wspólna inicjatywa dwóch twórczyń internetowych – Martyny Kaczmarek, Pauliny Zagórskiej przy współpracy z niezależnym domem mediowym Media People.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwsze billboardy zaczęły pojawiać się jesienią 2020 roku, po ogłoszeniu wyroku Trybunału Konstytucyjnego w sprawie jednej z trzech przesłanek prawnej dostępności aborcji, prawdopodobnie jako odpowiedź na ogólnokrajowe protesty w tej samej sprawie.

W ostatnich tygodniach pojawiły się również billboardy „Kochajcie się mamo i tato” promujące stowarzyszenie Sychar, których fundatorem również jest Fundacja Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara (wg Sychar).

Jaka kwota została finalnie zakontraktowana objęte jest tajemnicą handlową.

– Należy założyć, że Fundacja świadomie negocjowała koszty i uzyskała poziom rabatów taki jak profesjonalny rynek, który specjalizuje się w zakupach i negocjacjach. Jeśli tak jest, to kwota po rabatach przeznaczona na zakup mediów wg estymacji domu mediowego Media People to 5 172 776 złotych netto oraz dodatkowe ok. 8% (413 tys. złotych netto) na produkcję plakatów do wyklejenia. Łącznie 5 585 776 złotych netto – mówią inicjatorki akcji.

W odniesieniu do celów fundacji z wpisu do KRS, 5 585 776 zł (plakaty z płodami, plakaty „Kochajcie się mamo i tato”) to przykładowo ekwiwalent (każda pozycja z listy sumuje się do ok. 5 585 000 zł):

  • rocznej terapii indywidualnej dla 831 rodziców ciężko chorych dzieci (140 zł x 4 spotkania miesięcznie = 560 zł/miesiąc, 6720 zł/rok)
  • rocznego dożywienia 4655 dzieci (wg stawek poznańskiego MOPR z czasu pandemii: 200 zł/mc, tj. 1200 zł/rok)
Estymacji kwoty wydanej przez ww. fundację dokonał niezależny dom mediowy Media People, na podstawie danych z Kantar Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij