Value Media z kampanią dla marek eobuwie.pl i Modivo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Value Media z kampanią dla marek eobuwie.pl i Modivo

Marki eobuwie.pl i Modivo we współpracy z Value Media rozpoczynają wiosenną komunikację na rynku polskim i chorwackim. Agencja mediowa należąca do Group One odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów.

Wystartowały wiosenne kampanie marek eobuwie.pl i Modivo. eObuwie ruszyło z działaniami pod hasłem „Każda para tworzy nową historię”, natomiast Modivo prowadzi komunikację z claimem „Twój wybór, jedno miejsce”. Dla obu marek kampanię telewizyjną zaplanowało i kupiło Value Media. Spoty będą emitowane w stacjach głównych oraz tematycznych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Oprócz TV na rynku polskim, Value Media odpowiada również za realizację wiosennej kampanii dla eobuwie.pl w Chorwacji. Zakres współpracy na tym rynku obejmuje koordynację działań mediowych w telewizji, radiu oraz prasie. Komunikacja na rynku chorwackim realizowana jest równolegle z kampanią zaplanowaną w Polsce.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij