Siostry Radwańskie w kampanii drogerii Dayli

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Siostry Radwańskie w kampanii drogerii Dayli

Agencja Change Integrated, należąca do niezależnej grypy reklamowo-mediowej - Group One rozpoczęła współpracę z Dayli – siecią drogerii spożywczych. W ramach projektu agencja opracuje strategię i kreację kampanii reklamowej z udziałem polskich czołowych tenisistek - Agnieszki i Urszuli Radwańskich.

W ramach kampanii wizerunkowej realizowane są m.in. spoty reklamowe, kampania outdoorowa oraz prasowa. Kampania zaplanowana jest od 1 kwietnia 2014 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Wybraliśmy koncepcję kreatywną, która najatrakcyjniej prezentuje filozofię sklepu (szeroki asortyment drogeryjno-spożywczy), przy równoczesnym wykorzystaniu wizerunku sióstr Radwańskich - przyznaje Anna Wierzbicka, General Manager Dayli Polska.

Sieć drogerii Dayli na polskim rynku funkcjonuje od ponad roku. W chwili obecnej posiada ponad 170 sklepów i cały czas się intensywnie rozwija. Dayli Polska należy do spółki Hygienika SA.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij