W ramach kampanii wizerunkowej realizowane są m.in. spoty reklamowe, kampania outdoorowa oraz prasowa. Kampania zaplanowana jest od 1 kwietnia 2014 roku.
– Wybraliśmy koncepcję kreatywną, która najatrakcyjniej prezentuje filozofię sklepu (szeroki asortyment drogeryjno-spożywczy), przy równoczesnym wykorzystaniu wizerunku sióstr Radwańskich – przyznaje Anna Wierzbicka, General Manager Dayli Polska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Sieć drogerii Dayli na polskim rynku funkcjonuje od ponad roku. W chwili obecnej posiada ponad 170 sklepów i cały czas się intensywnie rozwija. Dayli Polska należy do spółki Hygienika SA.