PUMA stawia na kobiecą solidarność i jedność w lokalnej odsłonie kampanii SHE MOVES US

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PUMA stawia na kobiecą solidarność i jedność w lokalnej  odsłonie kampanii SHE MOVES US

PUMA ruszyła z globalna kampanią SHE MOVES US, która porusza tematy kobiecej solidarności, wspólnoty i jedności. Lokalnymi bohaterkami zostały: Joanna Jędrzejczyk, Karolina Gilon oraz Carla Fernandes. Dołączyły do nich administratorki kobiecych grup na Facebooku.

Filarem lokalnej odsłony kampanii SHE MOVES US jest współpraca z kobiecymi grupami na Facebooku, które poruszają tematy dla nich ważne. PUMA wybrała kilka takich społeczności - Give Her A Job, Girls Talk PL i Jesteśmy codziennie fit z Martą! – oraz wspólnie z ich administratorkami postanowiła sprawdzić, czy utrwalone powszechnie stereotypy dotyczące niechęci oraz wzajemnej rywalizacji między dziewczynami są prawdziwe. Użytkowniczki zgromadzone w grupach zdecydowanie zaprzeczyły! Udowodniły, że kobiety potrafią się wzajemnie wspierać, motywować, inspirować, doceniać osiągnięcia rywalek oraz z szacunkiem komentować swoje decyzje lub wybory.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Efekty współpracy z grupami oraz przesłanie kampanii SHE MOVES US wybrzmiewają w video manifeście przygotowanym przez kobiety dla kobiet! PUMA oddała w nim głos dziewczynom, które udowodniły, że największą siłę mają w sobie właśnie wtedy, kiedy szczerze i solidarnie się wspierają. Materiał obejrzeć można tutaj: SHE MOVES US video-manifest.

Aby docenić i nagrodzić kobiece społeczności za ich wkład i zaangażowanie w projekt, PUMA nagrodziła odbiorczynie Facebookowych grup możliwością indywidualnych spotkań z psycholożkami. W ramach projektu zostanie rozdanych aż 500 godzin konsultacji, które dziewczyny będą mogły wykorzystać online lub osobiście. Wiąże się to bezpośrednio z jednym z celów kampanii - budowaniem pewności siebie w kobietach i wzajemnym wsparciem.

Autorem koncepcji oraz strategii kampanii SHE MOVES US jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, współpracę z talentami, a także produkcję sesji fotograficznej oraz video. Autorką fotografii jest Zuza Krajewska. Z kolei reżyserią spotu zajęła się Marysia Makowska, zdjęcia do materiałów video wykonał Mikołaj Syguda. Post-produkcje powierzono studiu Televisor. Poza ambasadorkami marki PUMA, Joanną Jędrzejczyk, Karoliną Gilon oraz Carlą Fernandes, w spocie wystąpiły: Marta Kruk – trenerka, Kinga Rajchel - psycholog, Julia "Yulia" Czub – wokalistka, administratorki facebookowych grup: Give Her A Job, Girls Talk PL – Alicja Frączek, Dorota Greniuk, Alicja Marcinkowska, Ola Gąsior, a także odbiorczynie wyżej wymienionych grup, które odpowiadały na pytania zadawane podczas kobiecego eksperymentu. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy HAVAS odpowiada za planowanie i zakup mediów.

SHE MOVES US to globalna inicjatywa marki PUMA, która ma na celu budować w kobietach pewność siebie, solidarność i siłę. Marka za pośrednictwem swoich ambasadorek, m.in.: Dua Lipy, Cary Delevingne czy Winnie Harlow, opowiada historie wielu inspirujących kobiet z całego świata.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij