Po mocnej kampanii z 2019 roku, w której Nike złożył hołd kobietom i inspirował je do pokonywania wyzwań i osiągania sukcesów, marka powraca z nowym, motywującym spotem. Tym razem brand postanowił poruszyć temat macierzyństwa.
W reklamie, stworzonej we współpracy z agencją Wieden + Kennedy London, widzimy ujęcia sporstmenek z różnych dyscyplin sportowych, które albo są już matkami, albo dopiero nimi zostaną. W poszczególnych scenach widzimy m.in. Serenę Williams, Biancę Williams oraz Alex Morgan. Co ciekawe, każda z bohaterek spotu została nagrana w prywatnych i nierzadko intymnych okolicznościach, wyłącznie przez najbliższe im osoby.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za pomocą tej kampanii marka Nike celebruje siłę kobiet i jednocześnie składa hołd wszystkim obecnym oraz przyszłym matkom.
Kampania zbiegła się z premierą pierwszej kolekcji marki stworzonej z myślą o kobietach w ciąży.
Pod koniec ubiegłego roku YouTube zaprezentował zestawienie dziesięciu najpopularniejszych reklam na platformie w 2020 roku. Na miejscu pierwszy znalazł się spot marki Nike zatytułowany „Never Too Far Down”, który wygenerował 117,7 mln wyświetleń.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W połowie ubiegłego roku marka Nike zaprezentowała nowy spot pod hasłem „You Can’t Stop Us”, w którym składa hołd wszystkim sportowcom przełamującym bariery i walczącym z przeciwnościami losu, takimi jak chociażby pandemia koronawirusa.