Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dawid Podsiadło zainwestował w Polską Ligę Esportową – i poinformował o tym w niekonwencjonalny sposób

Dawid Podsiadło zainwestował w Polską Ligę Esportową – i poinformował o tym w niekonwencjonalny sposób
Wiedzieliście, że Dawid Podsiadło jest wielkim fanem gier komputerowych? Wokalista zainwestował właśnie w Polską Ligą Esportową, obejmując tym samym udziały w spółce. O tym fakcie poinformował w nietypowy sposób w mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2021-03-17

„Ci z Was którzy mnie znają, a ponieważ znajdujemy się na moim profilu zakładam, że to całkiem spora część czytających, dostrzegli na pewno moją silną relację z grami video i wysokie uczucia którymi te gry obdarzam. (…) Miło mi więc poinformować Was – zainteresowanych, a przy okazji całą resztę świata, która zapewne nie ekscytuje się tym tak bardzo jak my, że będę grał w grę. I to nie jedną i nie sam. Dołączam do @polskaligaesportowa, gdzie granie jest już czymś więcej, niż tylko rozrywką” – napisał Dawid Podsiadło w poście na swoim instagramowym profilu. 

Wokalista zainwestował w Polską Ligą Esportową, która przygotowuje rozgrywki w grach komputerowych. Podsiadło objął tym samym udziały w spółce, której współwłaścicielem jest również od niedawna Marcin Gortat – polska gwiazda NBA. 

O dołączeniu do PLE muzyk poinformował w nietypowy sposób – stworzył krótkie wideo, w którym wcielił się w różne postacie z gier.

Co ciekawe, oprócz tworzenia muzyki, Dawid Podsiadło jeszcze nie tak dawno temu zaangażował się w branżę filmową – wokalista był koproducentem filmu „(Nie)znajomi”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Dawid Podsiadło postanowił dołożyć swoje trzy grosze do tegorocznego finału WOŚP – wokalista wystawił na aukcję sernik, który sam upiecze i osobiście dostarczy zwycięzcy. Niekonwencjonalną licytację muzyk ogłosił w spocie nawiązującym do słynnych Telezakupów Mango.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dawid Podsiadło znowu zaskoczył swoich fanów i niespodziewanie otworzył „Małomiasteczkowy” sklep, w którym można kupić ubrania oraz gadżety związane z jego ostatnią płytą.