Kampanię promocyjną związaną z albumem Dawida Podsiadły zatytułowanym „Małomiasteczkowy” niewątpliwie można zaliczyć do udanych. Furorę zrobił zwłaszcza „Małomiasteczkowy kiosk”, który pojawił się przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie. Tuż po zakończeniu swojej trasy koncertowej piosenkarz wystawił stoisko na aukcję WOŚP, które ostatecznie zostało wylicytowane za ponad 30 000 zł.
Teraz Dawid Podsiadło znowu zaskoczył swoich fanów otwierając niespodziewanie „Małomiasteczkowy” sklep, w którym znajdziemy ubrania oraz gadżety związane z ostatnią płytą artysty. Swój nowy projekt piosenkarz zakomunikował na Facebooku w charakterystyczny dla siebie sposób.
Zobacz również
Jak można było się spodziewać, sklep okazał się sukcesem – po kilku minutach od uruchomienia, strona internetowa padła. Problemy szybko udało się naprawić, lecz wiele produktów z tzw. merchu Podsiadły jest już wyprzedanych.
PS
Nie tylko Dawid Podsiadło ma na koncie kreatywną kampanię promującą nowy album – mowa tutaj o raperze Quebonafide, który w ramach premiery płyty „Romantic Psycho” zaskoczył wszystkich nowym wizerunkiem. Towarzyszyła temu seria ciekawych akcji, takich jak m.in. witryna inspirowana starym Windowsem, czy też nietypowa okładka krzyżówek panoramicznych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing