W ramach nawiązanej współpracy spółka KERRIS Select zajmie się obsługą Google Ads Daru Natury w zakresie reklam tekstowych, RLSA (remarketingu w wyszukiwarce) oraz reklam display (m.in. remarketingowych), a także SEO. Celem prowadzonych działań jest pozyskiwanie leadów B2B kierujących ruch na dedykowany landing page.
W zakresie zadań KERRIS jest także rekomendowanie zmian na stronie, które przełożą się na lepsze zaprezentowanie oferty dla potencjalnych klientów oraz docelowo zwiększą współczynniki konwersji z prowadzonych kampanii. Agencja będzie kompleksowo odpowiedzialna za wprowadzanie zaakceptowanych sugestii.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Umowę podpisano na czas nieokreślony.