TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tommy Hilfiger stworzył kolekcję zaprojektowaną specjalnie dla osób z niepełnosprawnościami

Tommy Hilfiger stworzył kolekcję zaprojektowaną specjalnie dla osób z niepełnosprawnościami
Marka Tommy Hilfiger zaprezentowała nową kolekcję w ramach linii Tommy Hilfiger Adaptive, która została stworzona z myślą o dzieciach i dorosłych żyjących z niepełnosprawnością. W jej ramach codzienne ubrania wzbogacono o funkcjonalne rozwiązania, które ułatwiają samodzielne zakładanie.
O autorze
1 min czytania 2021-03-23

Ponad miliard osób na świecie żyje z niepełnosprawnością, a wciąż są pomijani przez świat mody. Marka Tommy Hilfiger już od dawna walczy z tym problemem, m.in. za pomocą linii Tommy Hilfiger Adaptive, która projektowana jest z myślą o osobach z niepełnosprawnościami. 

Teraz amerykański brand zaprezentował nową kolekcję, w ramach której codzienne ubrania, w stylu charakterystycznym dla marki, wzbogacono o funkcjonalne rozwiązania, ułatwiające samodzielne zakładanie – takie jak m.in. magnetyczne zapięcia oraz fasony dostosowane do protez lub pozycji na wózku. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co istotne, w kampaniach Tommy Hilfiger Adaptive od zawsze występuje różnorodne grono osób żyjących z niepełnosprawnością. Obsadę nowego sezonu tworzą: olimpijska kolarka Kristina Vogel, paraolimpijczyk Rheed McCracken, paraolimpijska pływaczka i biegaczka Haven Shepherd, były futbolista Isaiah Pead, paddleboardzista Jonas Letieri, modelka Ashley Young, model Teddy B. i siostry-modelki Mila i Elora.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Ubieranie się to czynność, która dodaje pewności siebie i pozwala nam czuć się dobrze przez cały dzień. Powinno sprawiać radość – każdemu! – powiedział Tommy Hilfiger. 

PS

„Ubrania bez ograniczeń” – tak brzmi hasło polskiej, rodzinnej marki Funwear, która tworzy odzież, by ułatwić ubieranie się osobom z niepełnosprawnościami.

PS2

We współpracy z organizacjami Milbat i Access Israel, w marcu 2019 roku IKEA zaprezentowała projekt „ThisAbles”, w ramach którego stworzono linię produktów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

PS3

Leżę i Pracuję to agencja marketingowa, która zatrudnia osoby sparaliżowane. Misją firmy jest nie tyle oferowanie pracy osobom sparaliżowanym, co przełamywanie stereotypów i barier na całym rynku pracy dla niepełnosprawnych. Zachęcamy do przeczytania wywiadu z CEO agencji, Majką Lipiak.