Mija rok, od kiedy słowo „odporność" nabrało innego niż wcześniej wydźwięku. W odpowiedzi na nową sytuację OSM Piątnica wprowadziła właśnie na rynek IMMUNO – jogurt o smaku naturalnym, wzbogacony w witaminy B6, B12 i D oraz szczep bakterii Bifidobacterium. Branding dla tego produktu stworzyła firma 4/4 Brand Design, w ramach stałej współpracy z marką Piątnica. Projektanci postawili na czysty, impaktowy design, który zwraca uwagę na zaproponowaną przez agencję nazwę, w czytelny sposób komunikującą kluczową cechę nowego produktu.
IMMUNO jogurt Piątnicy od 4/4 Brand Design
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 23.03.2021
- 2 min czytania
