Mija rok, od kiedy słowo „odporność” nabrało innego niż wcześniej wydźwięku. W odpowiedzi na nową sytuację OSM Piątnica wprowadziła właśnie na rynek IMMUNO – jogurt o smaku naturalnym, wzbogacony w witaminy B6, B12 i D oraz szczep bakterii Bifidobacterium. Branding dla tego produktu stworzyła firma 4/4 Brand Design, w ramach stałej współpracy z marką Piątnica. Projektanci postawili na czysty, impaktowy design, który zwraca uwagę na zaproponowaną przez agencję nazwę, w czytelny sposób komunikującą kluczową cechę nowego produktu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024