Zmiany w zespole zarządzającym ABSTRA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zmiany w zespole zarządzającym ABSTRA

Od marca w ABSTRA powiększa się zespół zarządzający. Do Olka Wandzla (CEO) dołączają Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka (VP Sales & Production) oraz Maciej Tomczyk (VP Operations). Zmiany są naturalnym etapem w rozwoju i ewolucji firmy, zgodnym ze strategią wdrożoną na początku 2020 r.

Aleksandra Pietrzyk Zawadzka w nowej strukturze zarządzającej będzie odpowiadała za sprzedaż i produkcję, a Maciej Tomczyk za finanse, administrację oraz procesy operacyjne w organizacji. Nowe role są naturalną konsekwencją rozwoju Spółki i uwarunkowane szerszym spojrzeniem na biznes z poziomu zarządzającego i operacyjnego. Trzy osobowy skład zespołu to wynik wprowadzonej na początku 2020 r. strategii firmy, opartej na sprzedaży produktów ABSTRA w ramach tzw. „krótkiej karty”, która obejmuje produkcje kanałów dedykowanych markom, produkcje komercyjne oraz działania branded content w oparciu o kanały własne ABSTRA (między innymi Abstrachuje.TV; Beksy, Do Roboty; Dla Pieniędzy).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Kanały Dla Marek oraz STORIA zgodnie z oczekiwaniami stały się napędem biznesu Abstra. Jednocześnie jest to jasny sygnał z naszej strony, że odchodzimy od influencer marketingu, na którym opieraliśmy nasz biznes w latach 2017-2019 – mówi Olek Wandzel, CEO ABSTRA.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij