Technologia DeepFake ożywia arcydzieła malarstwa na ekranach digital OOH

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Technologia DeepFake ożywia arcydzieła malarstwa na ekranach digital OOH

DeepFake nie do poznania odmienia rynek mediów internetowych. Teraz również wkracza do świata cyfrowej reklamy zewnętrznej. Screen Network uruchomiło na swojej ogólnopolskiej sieci ekranów digital OOH kampanię „Poruszamy sztukę”, w ramach której emitowane są przyciągające uwagę arcydzieła malarstwa ożywione za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wiele osób zastanawia się, jak naprawdę wyglądały postaci, które zostały uwiecznione przez słynnych malarzy. Dzięki połączeniu cyfrowych ekranów w przestrzeni miejskiej oraz technologii DeepFake dziś możemy odpowiedzieć na to pytanie trafniej niż kiedykolwiek. Screen Network uruchomiło na sieci swoich cyfrowych ekranów galerie arcydzieł malarstwa spod pędzla m.in. Leonarda Da Vinci, Van Gogha czy Johannes Vermeera. W projekcie „Poruszamy sztukę” wykorzystano możliwości progresywnego treningu komputerowych algorytmów, technologię stabilizacji obrazu oraz zaawansowane efekty oświetleniowe. Dzięki czemu udało uzyskać bardzo przekonujący efekt „ożywienia" arcydzieł światowego i polskiego malarstwa.

Projekt podzielony jest na tygodniowe fazy, w ramach których na ekranach wyświetlane będą ożywione arcydziała malarstwa pochodzące z różnych epok i nurtów (m.in. „Dama z gronostajem”, „Dziewczyna z Perłą”, „Autoportret Vincenta van Gogha”). Miejski charakter ekranów i położenie przy najbardziej uczęszczanych drogach i deptakach sprzyja przybliżeniu dzieł lokalnej społeczności i promocji sztuki w przestrzeni miejskiej.

Kampania realizowana jest na ponad 20 tysiącach ekranach digital OOH firmy Screen Network, która dziennie dociera do 6,2 miliona Polaków. Ekrany biorące udział w kampanii zlokalizowane są centrach miast, przy najbardziej uczęszczanych drogach, dworcach kolejowych, lotniskach, a także w centrach handlowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij