NIVEA buduje kolejne 20 Podwórek

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
NIVEA buduje kolejne 20 Podwórek

NIVEA, w związku z 20-leciem swojego zaangażowania społecznego w Polsce, już po raz 7. zaprasza wszystkich do udziału w konkursie, w którym można wygrać 1 z 20 wyjątkowych Podwórek.

Dzięki swojemu zaangażowaniu społecznemu NIVEA pragnie pielęgnować nie tylko skórę, ale także bliskość i rodzinne wartości. Podwórka NIVEA, czyli wyjątkowe i unikatowe place zabaw, są tego najlepszym przykładem. Wierząc, że już wkrótce znów wszyscy będziemy mogli bezpiecznie się na nich spotykać, marka NIVEA zachęca do zgłaszania swoich lokalizacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tym roku, pod hasłem „Razem Najlepiej!”, NIVEA stworzy w całej Polsce 20 kolejnych Podwórek. Zdając sobie sprawę, jak bardzo w obecnych czasach brakuje nam tego bycia razem, marka wyposaży każde z Podwórek w nowy lub zmodyfikowany sprzęt, który w kreatywny sposób zachęci dzieci do wspólnego spędzania czasu. Wszystko po to, by dać najmłodszym to, co najcenniejsze i podkreślić, że razem jest zawsze najlepiej.

Każde z Podwórek NIVEA ma rynkową wartość aż 250 000 PLN i jest jedną z najcenniejszych nagród, jakie można zdobyć w akcjach społecznych w Polsce. Wyróżnia również wiele miejscowości – także tych mniejszych – i dodatkowo, może pomóc w prowadzeniu zajęć edukacyjnych lub sportowych.

Konkurs jest skierowany do gmin, szkół, domów kultury oraz ośrodków sportu i rekreacji, a jego zasady są bardzo proste. Każdy z podmiotów może zgłaszać swoją lokalizację na www.podworko.nivea.pl. Później czas na głosowanie Internautów. Zgłaszający mogą podnieść swoje szanse poprzez dodanie filmu/prezentacji przedstawiającej, jak w tych trudnych czasach dzieci dbają o podtrzymywanie relacji. Jury przyzna 5 Podwórek NIVEA za najlepsze prace, a pozostałe 15 placów zabaw otrzymają lokalizacje z największą liczbą głosów.

Do tej pory, w 7 edycjach tego wyjątkowego konkursu, NIVEA wybudowała w całej Polsce aż 160 Podwórek. Akcja wciąż cieszy się ogromną popularnością. Marka przygotowała kampanię Podwórka NIVEA z agencją GoldenSubmarine, która zadbała o kompleksową komunikację akcji. Xs Events sprawuje piecze nad poszczególnymi etapami, nadzoruje Obrady Jury oraz realizację Podwórek NIVEA. O planowanie i zakup mediów zadbał dom mediowy OMD.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij