Publikowane treści mają przybliżać ofertę indywidualnych diet pudełkowych, kształtować zdrowe nawyki żywieniowe i zachęcać do sięgnięcia po odpowiednio zbilansowane jedzenie, bogate w wartości odżywcze.
Love Catering kreuje zupełnie nową jakość w segmencie cateringu premium, kierując swoją ofertę do najbardziej wymagających klientów. Założyciele marki określają swoje produkty, jako dające więcej energii, odporności, dopasowania do trybu życia i czasu na przyjemności. Menu jest różnorodne, ciekawe, dopracowane, jakościowe i przygotowywane przez Szefa Kuchni, który doświadczenie zdobywał w restauracjach nagradzanych gwiazdkami Michelin. W ofercie dostępne są diety Balance, Sport, Slim Fit i Low Carb. Dobór potraw można skonsultować z dietetykiem, aby dopasować wariant posiłków i liczbę kalorii do trybu życia i celu, jaki chcemy osiągnąć, dzięki indywidualnie zaplanowanemu cateringowi.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Love Catering zdecydował się na współpracę z More Bananas po przedstawieniu oferty zgodnej ze strategią rozwoju marki. Za działania w social media po stronie agencji odpowiadają: Wojtek Żywolt (social media specialist), za Google Ads Zuzanna Frydel (junior performance specialist), ze wsparciem graficznym Pauliny Janowiec (graphic designer).