Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Milion pełnych misek – Cheetos pomaga zwierzakom

Marka Cheetos aktywnie angażuje się w pomoc zwierzętom – w ramach akcji „Karmimy Psiaki” realizowanej we współpracy z Fundacją Sarigato, Cheetos chce napełnić karmą milion misek dla psiaków i kociaków ze schronisk.
O autorze
1 min czytania 2021-04-13

Marka Cheetos połączyła siły z Fundacją Sarigato, która jest autorem akcji „Karmimy Psiaki”, aby pod hasłem Napełnijmy MILION MISEK zebrać karmę dla potrzebujących zwierząt ze schronisk. Poprzez akcję firma PepsiCo, do której należy marka Cheetos, zwraca uwagę konsumentów na problem bezdomności i niedożywienia zwierząt oraz zachęca fanów marki do pomagania zwierzętom ze schronisk. W ten sposób akcja „Cheetos pomaga zwierzakom” łączy działania CSR z działaniami angażującymi konsumentów.

– Gdy tworzyliśmy tę akcję zależało nam na tym, aby połączyć wyjątkowy cel z zabawą, tak charakterystyczną dla naszej marki. W efekcie naszej akcji chcemy przekazać tyle karmy, aby wypełnić milion misek dla zwierząt, które trafiły do schronisk. Konsumenci, którzy wezmą udział w naszej inicjatywie mogą pomagać na różne sposoby, na przykład poprzez wpisanie kodu z promocyjnych opakowań Cheetos do chatbota na profilu marki w aplikacji Messenger lub wzięcie udziału w specjalnych wyzwaniach stawianych przez bota, o zachęcających do zabawy nazwach: „Fota dla psa i kota”, „Wideo napełnianiec”, czy „Gra pełna micha”. Mechanizm pomagania jest prosty: 1 wpisany kod napełnia 1 miskę, a 1 wyzwanie napełnia 5 misek – powiedziała Karina Bielecka, młodszy kierownik marki Cheetos. 

Milion misek to znaczące wyzwanie, które wymaga prostych i czytelnych dla użytkownika rozwiązań komunikacyjnych oraz technologicznych. Dlatego centrum akcji zostało osadzone w chatbocie Cheetos w aplikacji Messenger, dzięki czemu użytkownik zostanie sprawnie przeprowadzony przez jej mechanikę. Poza chatbotem informacje o akcji można znaleźć także na Cheetos.pl oraz w innych mediach, w których pojawiać się będzie promocja przedsięwzięcia.

Akcja „Cheetos pomaga zwierzakom” pod hasłem Napełnijmy MILION MISEK potrwa do 30 czerwca 2021 roku lub do zrealizowania celu pomocowego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj