Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Drukomat Masterclass: #dorzućDOpaczki i rozpal swój ecommerce! To łatwe, kiedy wiesz jak!

Drukomat Masterclass: #dorzućDOpaczki i rozpal swój ecommerce! To łatwe, kiedy wiesz jak!
Każdego dnia zainteresowanie zakupami w sieci stale się zwiększa. Powstają nowe sklepy, można rzec SUPER! A eksperci przewidują, że na koniec 2021 r. liczba sklepów online może sięgnąć nawet 55 tys. Fajnie? Pewnie, że tak, ale to też rosnąca konkurencja i coraz trudniej pozyskiwać nowych klientów.
O autorze
2 min czytania 2021-04-14

Sama obecność w sieci, nawet z najlepszą reklamą online, już nie wystarczy, by odnieść trwały sukces.

Kupujących online zniechęcają przede wszystkim nachalne, powtarzające się i nietrafione reklamy. Natomiast dobrze dobrane rekomendacje produktów oraz bardziej stonowana i spersonalizowana prezentacja będzie wydajnym narzędziem, pozwalającym realizować większą sprzedaż.

Wykorzystaj supermoce, które masz w zasięgu ręki i #dorzućDOpaczki materiały drukowane! Papier w naturalny sposób uwodzi i porywa odbiorców. Jest namacalny, ma swoją fizyczność, określoną strukturę, zapach. Jest o wiele lepszym nośnikiem emocji niż media cyfrowe.

O tym jak wykorzystać materiały drukowane w swoich strategiach marketingowych przeczytasz w ebooku, który przygotowałem razem z ekipą z drukomat.pl.

Pobierz ebook #dorzućDOpaczki

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jeśli jeszcze masz wątpliwości czy warto, zerknij na kilka danych poniżej.

  • Komunikaty przekazywane poprzez materiały drukowane są łatwiejsze do zrozumienia i lepiej zapamiętywane.
  • Wymagają 21% mniej wysiłku poznawczego niż media cyfrowe.
  • Reklamy w formie papierowej pozwalają łatwiej zapamiętać więcej szczegółów. Potwierdziło to 75% uczestników biorących udział w badaniach przeprowadzonych dla Poczty Kanadyjskiej. Dla porównania, tylko 44% z grupy badanych zapamiętało te same szczegóły przedstawiane za pomocą mediów elektronicznych.
  • 51% badanych było bardziej skłonnych do zakupu, gdy reklama przedstawiana była w formie papierowej.

Ukradnij uwagę swoich klientów, buduj ich doświadczenia i zaangażowanie używając do tego emocji, które niesie ze sobą papier!

Wielowątkowość codziennych działań, rozproszenie uwagi i brak cierpliwości do przetwarzania długich treści to nasze główne grzechy, nierozerwalnie związane z intensywnym korzystaniem z mediów cyfrowych. To one najczęściej definiują sposób, w jaki pracujemy, przyswajamy treści, czy szukamy rozrywki w sieci. Przekłada się to także na nasze cyfrowe zakupy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jako konsumenci oczekujemy wygody, zainteresowania, wzorowej obsługi, błyskawicznie ładujących się stron internetowych i łatwych płatności online. Zakupy w internecie muszą przewyższać standardy, jakie oferują sklepy offline. Oczekiwania klienta są bowiem wysokie, a lojalność i przywiązanie do marki coraz słabsze.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Budujmy doświadczenia klienta! Wykorzystajmy moment euforii i dużej energii, ekscytacji jaka towarzyszy momentowi odbioru paczki. Przenieśmy z offline do online to, co skutecznie generuje większą sprzedaż i buduje zaufanie, zapewniając przy tym emocje.

W naszym ebooku #dorzućDOpaczki pokazujemy krok po kroku jak wykorzystać materiały drukowane do optymalizacji działań marketingowych w sklepach internetowych. Każdy, kto poważnie myśli o sprzedaży w sieci, znajdzie w nim na pewno coś dla siebie.

Dzięki materiałom drukowanym masz super moc w zasięgu ręki. Sięgnij po nią!

Pobierz ebook #dorzućDOpaczki

Potrzebujesz wsparcia? Umów się na spotkanie z jednym z naszych konsultantów! Zobacz co słychać na naszym blogu oraz w mediach społecznościowych i sprawdź, jak pracowaliśmy z dotychczasowymi partnerami w ramach akcji #dorzućDOpaczki.

Drukomat to jeden z najnowocześniejszych portali do zlecania druku online. Pomagamy sklepom internetowym w rozwoju. Łączy nas jeden ten sam cel – efektywna sprzedaż w sieci!


Artykuł powstał we współpracy z Drukomat.pl.