Nie musisz być Olimpijczykiem żeby wygrywać - ruszyła ogólnopolska akcja promująca szybkie, wygodne i bezpieczne płatności Visa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nie musisz być Olimpijczykiem żeby wygrywać - ruszyła ogólnopolska akcja promująca szybkie, wygodne  i bezpieczne płatności Visa

14 kwietnia br. ruszyła akcja marketingowa, której celem jest zachęcenie konsumentów do płacenia za zakupy Visa szybko, wygodnie i bezpiecznie – czy to przy użyciu karty, telefonu, zegarka czy w internecie. Jej hasło przewodnie to „Nie musisz być Olimpijczykiem żeby wygrywać”.

Mechanizm jest prosty, rejestracja jest szybka, a aktywny udział w akcji niezmiernie wygodny. Wystarczy tylko raz zarejestrować swoją kartę Visa na stronie www.visa.pl. Po pomyślnym zakończeniu rejestracji każda płatność Visa to szansa na wygraną, a płatności dokonane u partnerów – na platformie handlowej AliExpress oraz w sklepach sieci Lidl - liczą się podwójnie. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja obejmuje płatności Visa w sklepach internetowych oraz transakcje zbliżeniowe i potwierdzane kodem PIN dokonywane kartą Visa lub za pomocą urządzeń z funkcją płatności, w których użytkownik ma zarejestrowaną kartę Visa, takich jak smartfon bądź smartwatch. Płatności Visa pozwalają konsumentom na realizowanie szybkich transakcji w bezpieczny i wygodny sposób.

Kampania obejmie całą Polskę i potrwa do 1 czerwca 2021 r.

– Promocja ta jest nie tylko okazją do wygrania wspaniałych nagród, ale również wsparcia ulubionych sprzedawców. Visa od lat pomaga przedsiębiorcom lepiej odpowiadać na zapotrzebowanie konsumentów na szybkie, bezpieczne i wygodne płatności cyfrowe. Liczymy na to, że tak duża pula wartościowych nagród oraz proste zasady udziału w akcji zachęcą Polaków do jeszcze częstszego płacenia Visa, zaś sprzedawcom – szczególnie tym mikro i średnim – pozwolą na zwiększenie obrotów i zyskanie nowych klientów – mówi Katarzyna Jezierska, head of marketing CEE, Visa.

Tysiące atrakcyjnych nagród

Do zdobycia jest: 7 samochodów Toyota C-HR Hybrid, 14 telewizorów Panasonic 50’’, 35 smartfonów Samsung oraz tysiące innych nagród. Losowania nagród będą odbywać się w trybie cotygodniowym. Akcja Visa trwa od 14 kwietnia do 1 czerwca 2021 r. 

Akcję Visa wesprze kampania reklamowa obejmująca emisję 15 i 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Simone Biles, amerykańskiej gimnastyczki, czterokrotnej złotej medalistki olimpijskiej oraz członkini Teamu Visa oraz Marcina Dzieńskiego, wspinacza sportowego i członka Teamu Visa. Akcja będzie także wspierana działaniami w internecie i w mediach społecznościowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij