TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Hybrid Allergy – innowacyjne targetowanie na poziom alergenów środowiskowych

Hybrid Allergy – innowacyjne targetowanie na poziom alergenów środowiskowych
Hybrid Allergy (wchodzący w skład pakietu Hybrid Weather) to nowy innowacyjny sposób targetowania i wykorzystania zewnętrznych danych w kampaniach digital, jakiego jeszcze w Polsce nie było. Jakie są jego możliwości i kto może zyskać na reklamie opartej o dane o alergenach środowiskowych?
O autorze
2 min czytania 2021-04-28

Hybrid.ai jest prężnie rozwijającą się międzynarodową spółką adtechową, wchodzącą w skład holdingu, do którego należy także spółka VOX, Hybe.io, a także niedawno dołączony projekt MyFace.ar. Firma dostarcza rozwiązania mające na celu wsparcie w prowadzeniu, zarządzaniu i analizowaniu kampanii reklamowych w różnych kanałach, oferuje innowacyjne formaty reklamowe, a także metody targetowania.

Najnowszym rozwiązaniem oferowanym przez Hybrid.ai jest Hybrid Allergy (wchodzący w skład pakietu Hybrid Weather), czyli możliwość targetowania reklam na konkretne regiony i miasta w Polsce ze względu na wystąpienie w powietrzu alergenów środowiskowych, jak pyłki drzew i traw, w tym m.in. pyłki leszczyny, olszy, brzozy, jesionu, dębu, pokrzywy, bylicy. Wykorzystywane dane pochodzą od zweryfikowanego dostawcy zewnętrznego, jednego z wiodących w Europie instytutów badawczych alergenów środowiskowych i zawierają informacje o tym, które alergeny, w jakim stężeniu i w jakich regionach obecnie występują. Co jest niezwykle istotne, aktualizowane są one codziennie.

Hybrid Allergy umożliwia targetowanie reklam zarówno na poziom natężenia wybranych pyłków, jak i na ogólny poziom występowania alergenów – poziomów tych jest 10. Narzędzie pozwala także dostosować intensywność wyświetlania się kampanii do zmieniającego się natężenia występowania alergenów. Cały proces jest w pełni zautomatyzowany – w ramach ekosystemu Hybrid.ai integrowane są dane o lokalizacji użytkownika z danymi o występowaniu alergenów, a dzięki wykorzystaniu DCO (dynamic creative optimization technology) kreacje reklamowe automatycznie dostosowują się do tego, jaki czynnik alergiczny i w jakim natężeniu występuje w regionie, w którym przebywa użytkownik. Wyświetlane kreacje mogą być zarówno rich mediowe, jak i w formie wideo.

Hybrid Allergy jest najnowszą częścią pakietu Hybrid Weather, w którego skład wchodzi Hybrid Air – możliwością targetowania reklam na obszary w Polsce w zależności od występującego w nich poziomu zanieczyszczenia powietrza, a także Hybrid Weather – targetowaniem reklam na wszystkie warunki atmosferyczne włączając w to ciśnienie atmosferyczne. Rozwiązanie to skierowane jest nie tylko do branży farmaceutycznej i medycznej. Doskonale sprawdzi się także w przypadku firm z innych segmentów, których produkty kierowane są do alergików, jak chociażby branża FMCG (np. chusteczki higieniczne), RTV (np. oczyszczacze powietrza, odkurzacze dla alergików) czy motoryzacyjna (np. samochody z lepszym oczyszczaniem powietrza).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nasza autorska technologia Hybrid Allergy jako pierwsza w Polsce umożliwia prowadzenie w pełni zautomatyzowanych kampanii reklamowych w oparciu o dane o występowaniu alergenów środowiskowych. Jest to kolejne w naszym pakiecie produktów rozwiązanie pozwalające marketerom dotrzeć do swojej grupy docelowej w odpowiednim momencie, w którym może ona bardzo potrzebować danego produktu – mówi Adam Iwiński, CEO Poland Hybrid.ai.

Pierwszą w Polsce kampanią wykorzystującą Hybrid Allergy i w pełni zautomatyzowane targetowanie na alergeny środowiskowe jest kampania dla firmy Sandoz i marki Nasometin Control. Została ona przeprowadzona przez agencję Spark Foundry, będącą częścią grupy Publicis, we współpracy z Hybrid.ai.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na potrzeby kampanii stworzonych zostało kilka kreacji przedstawiających różne alergeny środowiskowe. Gdy w danym regionie stężenie konkretnego alergenu przekracza 3 poziom, kreacje automatycznie wyświetlane są użytkownikom i dostosowują się do typu alergenu, pokazując również jego obecne stężenie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

 

– Nasometin Control to nowa, ale odważna marka, która lubi innowacyjne rozwiązania poprawiające efektywność prowadzonych działań reklamowych. Mamy szczęście mieć partnera, który podziela nasze upodobania i z którym wspólnie pracujemy nad wyzwaniami nowej rzeczywistości. To już kolejny projekt realizowany wspólnie ze Spark Foundry – po „Nasometin – rewolucja na alergię” kampanii nominowanej do nagrody Effie w kategorii Launch – w którym innowacyjne rozwiązania pozwalają nam na jeszcze bardziej precyzyjne docieranie do potencjalnych klientów – mówi Sylwia Królak, senior brand manager Sandoz.

Kampania dla marki Nasometin Control wystartowała z początkiem marca br. i potrwa aż do zakończenia tegorocznego sezonu pylenia.

Hybrid.ai stale rozwija swoje portfolio rozwiązań skupiających się na innowacyjnych możliwościach targetowania. W najbliższym czasie firma planuje wystartować z nowym narzędziem – Hybrid Flu. Więcej na temat Hybrid Allergy i oferowanych przez Hybrid.ai rozwiązań możecie dowiedzieć się ze strony hybrid.ai.

 

Artykuł powstał we współpracy z Hybrid.ai.