Niekonwencjonalna promocja gry komputerowej na szanghajskim niebie

Niekonwencjonalna promocja gry komputerowej na szanghajskim niebie

W ramach promocji gry komputerowej „Princess Connect Re: diving” na szanghajskim niebie pojawił się gigantyczny kod QR utworzony przez drony. Po zeskanowaniu pojawiała się zaś reklama wspomnianej produkcji, a także link do pobrania jej na smartfony.

zdjęcie główne: twitter.com/pathfinder

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wydawać by się mogło, że niebo to prawdopodobnie jedyna przestrzeń, która jest i pozostanie wolna od reklam. Nic bardziej mylnego – już w 2019 roku rosyjski startup StartRocket ogłosił swoje plany wyniesienia kampanii reklamowych na orbitę okołoziemską. Pierwsze z nich miały pojawić się na niebie w 2020 roku. Na zapowiedziach jednak się skończyło.

Teraz na podobny pomysł wpadł zespół odpowiedzialny za promocję gry komputerowej „Princess Connect Re: diving”, która w tym roku obchodzi swoje trzecie urodziny. W ramach kampanii na szanghajskim niebie został wyświetlony kod QR, który utworzyło 1500 dronów. Z kolei po zeskanowaniu kodu, na telefonach pojawiała się reklama wspomnianej produkcji, a także link do pobrania jej na smartfony. 

Mieszkańcy, którzy byli świadkami niecodziennej akcji, mieli także okazję oglądać na niebie „animacje” nawiązujące do gry, które również zostały stworzone za pomocą dronów.

PS

Czy VR i AR są zagrożeniem dla branży kreatywnej? Więcej na ten temat przeczytacie tutaj.

PS2

Nowoczesne technologie już niejednokrotnie wykorzystywane były przez twórców gier komputerowych. W ubiegłym roku raper Travis Scott zagrał wirtualne koncerty w grze Fortnite.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij