Niekonwencjonalna promocja gry komputerowej na szanghajskim niebie

Niekonwencjonalna promocja gry komputerowej na szanghajskim niebie
W ramach promocji gry komputerowej „Princess Connect Re: diving” na szanghajskim niebie pojawił się gigantyczny kod QR utworzony przez drony. Po zeskanowaniu pojawiała się zaś reklama wspomnianej produkcji, a także link do pobrania jej na smartfony.
O autorze
1 min czytania 2021-04-19

zdjęcie główne: twitter.com/pathfinder

Wydawać by się mogło, że niebo to prawdopodobnie jedyna przestrzeń, która jest i pozostanie wolna od reklam. Nic bardziej mylnego – już w 2019 roku rosyjski startup StartRocket ogłosił swoje plany wyniesienia kampanii reklamowych na orbitę okołoziemską. Pierwsze z nich miały pojawić się na niebie w 2020 roku. Na zapowiedziach jednak się skończyło.

Teraz na podobny pomysł wpadł zespół odpowiedzialny za promocję gry komputerowej „Princess Connect Re: diving”, która w tym roku obchodzi swoje trzecie urodziny. W ramach kampanii na szanghajskim niebie został wyświetlony kod QR, który utworzyło 1500 dronów. Z kolei po zeskanowaniu kodu, na telefonach pojawiała się reklama wspomnianej produkcji, a także link do pobrania jej na smartfony. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mieszkańcy, którzy byli świadkami niecodziennej akcji, mieli także okazję oglądać na niebie „animacje” nawiązujące do gry, które również zostały stworzone za pomocą dronów.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czy VR i AR są zagrożeniem dla branży kreatywnej? Więcej na ten temat przeczytacie tutaj.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Nowoczesne technologie już niejednokrotnie wykorzystywane były przez twórców gier komputerowych. W ubiegłym roku raper Travis Scott zagrał wirtualne koncerty w grze Fortnite.