Tyskie przekonuje czytelników Newsweeka i Sieci, że coś ich łączy

Tyskie przekonuje czytelników Newsweeka i Sieci, że coś ich łączy
Tyskie wykupiło przestrzeń reklamową w znanych z odmiennych poglądów politycznych tygodnikach „Newsweek” i „Sieci”. Marka opublikowała w każdym z nich połowę reklamy, która po złączeniu układa się w jedną. W ten sposób Tyskie chce zwrócić uwagę, że „Więcej nas łączy niż dzieli”.
O autorze
1 min czytania 2021-04-19

W ramach platformy Przejdźmy na TY marka Tyskie realizuje strategię mającą na celu szukanie wspólnego mianownika pomimo pozornych głębokich różnic, które polaryzują Polaków. Po przekonaniu Marcina Najmana i Krzysztofa Stanowskiego, że warto zażegnać konflikt i przejść na TY, marka postanowiła zwrócić uwagę twórców i czytelników tygodników o tematyce polityczno-społecznej, które są odpowiedzialne za kształtowanie opinii publicznej. 

A ta w dzisiejszej Polsce jest szczególnie podzielona. 47% Polek i Polaków odpowiadających w 2017 r. na pytania Centrum Badań Opinii Społecznej stwierdziło, że „społeczeństwo polskie jest dzisiaj bardziej podzielone, skonfliktowane niż przed wyborami 2015 roku”. Przekonanie to wywołuje brak otwartości w rozmowach i wymianie poglądów na tematy polityczne. Prawie dwie trzecie ankietowanych dostrzegających podziały wskazywało, mniej lub bardziej bezpośrednio, na politykę jako ten wymiar życia społecznego, który obecnie najbardziej dzieli polskie społeczeństwo (łącznie 65%). 

W ramach kampanii marka wykupiła przestrzeń reklamową w znanych z odmiennych poglądów politycznych tygodnikach „Newsweek” i „Sieci” i opublikowała w każdym z nich połowę reklamy. Po złączeniu, odbiorca widzi całość – dłonie stukające się butelkami z imionami: Paweł i Gaweł. W ten sposób, nawiązując do bajki Aleksandra Fredry, Tyskie chce zwrócić uwagę, że „Więcej nas łączy niż dzieli”. Reklamy ukazały się w wydaniach tygodników dostępnych na rynku od poniedziałku 19 kwietnia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za pomysł, realizację i komunikację akcji odpowiada Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Słynna niebieska kurtka Marcina Najmana została wylicytowana podczas aukcji WOŚP za ponad 20 tys. zł. Wygrał Krzysztof Stanowski. Dziennikarz i sportowiec postanowili zażegnać swój internetowy konflikt i „przeszli na Ty”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Tyskie wystartowało z nową kampanią pod hasłem „W sporcie dzieli nas wiele, ale jeszcze więcej łączy”, w której podkreśla wartość wspólnego kibicowania. Bohaterami nowego spotu marki są Mateusz Borek oraz Karol Bielecki, którzy „przeszli na TY” z kibicami.