Ecommerce Day Poland 2014 28 maja na Stadionie Narodowym

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ecommerce Day Poland 2014 28 maja na Stadionie Narodowym

13 prelekcji. 480 minut z największymi ekspertami ecommerce z takich firm jak m.in. Google, Facebook, Shoplo czy PayPal. Ponad 250 właścicieli sklepów internetowych. Ecommerce Day to pierwsza konferencja w branży ehandlu na tak wielką skalę. Jeśli sprzedajesz online, nie może Cię na niej zabraknąć.

Wszystko, co powinien wiedzieć e-sprzedawca

Konferencja jest organizowana przez platformę sklepową Shoplo.com i będzie miała miejsce już 28 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie. Event skierowany jest do właścicieli małych i średnich sklepów, którzy szukają praktycznych wskazówek, aby rozwijać swoje biznesy i zwiększać w nich sprzedaż.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak narodził się pomysł Ecommerce Day? Jak mówi Agnieszka Lekszycka, Marketing Manager Shoplo.com, W naszej działalności zawsze wiele uwagi poświęcaliśmy edukacji e-przedsiębiorców. Widzimy, że coraz częściej szukają oni kolejnych porad i aktywnie angażują się w rozwój swoich sklepów. Postanowiliśmy więc dostarczyć im maksimum cennej wiedzy dzięki spotkaniu z największymi autorytetami w branży ehandlu.

100% Praktyki

Agenda konferencji jest rzeczywiście imponująca. Po raz pierwszy w jednym miejscu wystąpią prelegenci z takich firm jak: Google, Facebook, Shoplo, PayPal, GetResponse, Showroom, eKomercyjnie.pl czy Fokus. Zdradzą oni m.in:

  • jak pozyskać ruch przy pomocy Google i jak zwiększyć widoczność sklepu w wyszukiwarkach
  • czym jest Google Shopping i jak z niego korzystać
  • jak sprzedawać i reklamować ecommerce na Facebooku
  • jak polepszać efektywność e-mail marketingu
  • jak zwiększać sprzedaż wykorzystując wiele kanałów jednocześnie
  • jak napisać odpowiedni regulamin dla e-sklepu
  • jak pozyskać fundusze na rozwój sklepu
  • jak analizować ecommerce
  • jak optymalizować proces check-outu.

Organizatorzy zadbali przy tym, aby prezentacje miały bardzo praktyczny wymiar - Zależy nam, aby e-przedsiębiorcy dowiedzieli się tego, co od razu będą mogli wykorzystać w swoich biznesach, a nie poznali ogólne trendy czy definicje pojęć. Ecommerce Day to 100% praktyki i porady poparte konkretnymi przykładami, gotowe do wykorzystania w każdym sklepie - zapewnia Lekszycka.

Więcej informacji o Ecommerce Day.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij