Tetra Pak ogłasza cel stworzenia najbardziej zrównoważonego opakowania na żywność

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tetra Pak ogłasza cel stworzenia najbardziej zrównoważonego  opakowania na żywność

Firma Tetra Pak ogłasza start kampanii „Wybierz naturę. Wybierz karton”. Jej celem jest przedstawienie dążeń firmy do stworzenia neutralnego klimatycznie opakowania, które będzie w całości wykonane z materiałów odnawialnych lub pochodzących z recyklingu.

Opakowania na żywność odgrywają kluczową rolę w zapewnianiu bezpiecznej żywności ludziom na całym świecie. Jednocześnie mają one wpływ na klimat. Światowa populacja wciąż rośnie – prognozy mówią, że do 2050 roku zapotrzebowanie na żywność zwiększy się o 70%. Z tego powodu musimy znaleźć rozwiązanie opakowaniowe, które umożliwi dostępność żywności bez konieczności zużywania zasobów planety.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Opakowania Tetra Pak przyniosły pionierskie zmiany w zakresie ochrony żywności. Obecnie firma przyspiesza ich rozwój, by stworzyć najbardziej zrównoważone opakowanie na żywność, z uwzględnieniem całego cyklu życia i skupiając się na kluczowych obszarach:

  • wykorzystaniu materiałów odnawialnych i pochodzących z recyklingu,
  • wspieraniu produkcji neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla,
  • ograniczaniu strat i marnowania żywności oraz zachowaniu funkcjonalności
  • dalszym rozwoju recyklingu i gospodarki o obiegu zamkniętym.

– Kampania „Wybierz naturę. Wybierz karton” pozwala wyobrazić sobie świat, w którym opakowania na żywność nie wpływają na klimat. Nasze opakowania już teraz generują niższy ślad węglowy w porównaniu do rozwiązań alternatywnych, ale wiemy, że mamy przestrzeń, by działać dalej. Dziś wyznaczamy kierunek naszej podróży, która pozwoli nam zrealizować wyznaczone cele i stworzyć idealne, zrównoważone opakowanie, które chroni planetę oraz zapewnia bezpieczeństwo i dostępność żywności – mówi Lyndsey Loyden-Edwards, dyrektor zarządzająca Tetra Pak na Europę Wschodnią.

Z okazji Dnia Ziemi (22 kwietnia 2021) Tetra Pak we współpracy z Ambasadą Szwecji w Polsce organizuje panel dyskusyjny na temat: Ziemia jest tylko jedna. Spotkanie jest otwarte, a więcej informacji znajduje się pod linkiem.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij