Zakupy w sklepach IKEA nowym benefitem pracowniczym – MyBenefit i IKEA nawiązały współpracę

Należąca do grupy Benefit Systems firma MyBenefit nawiązała współpracę z IKEA Retail Sp. z o.o. Od kwietnia użytkownicy systemu kafeteryjnego MyBenefit zyskali nową formę świadczeń pozapłacowych w postaci Kart Upominkowych IKEA.
O autorze
2 min czytania 2021-04-26

Holistyczne podejście do dobrostanu organizacji i jej pracowników oraz wsparcie pracodawców na wielu płaszczyznach to cel działalności MyBenefit. W oparciu o te wartości firma rozwija dopasowaną do aktualnych potrzeb ofertę benefitów pozapłacowych z nowoczesnym e-sklepem, z którego pracownik może korzystać na co dzień. Nowością w systemie kafeteryjnym są Karty Upominkowe IKEA, którymi można płacić zarówno robiąc zakupy online na IKEA.pl, jak i w sklepach stacjonarnych sieci. Współpraca ta powstała z myślą o wsparciu pracowników w aranżacji domowej przestrzeni podczas utrzymującej się pracy czy nauki w systemie home office. Według międzynarodowego sondażu IKEA przeprowadzonego przez Ipsos Mori, aż 33 proc. ankietowanych wskazało, że chciałoby mieć w swoim domu miejsce dedykowane właśnie pracy lub nauce zdalnej.

– Pandemia sprawiła, że nasze domy i mieszkania stały się prawdziwym centrum życia – miejscem pracy, nauki, sportu i wypoczynku. Domownicy spędzają ze sobą więcej czasu niż zwykle i wykorzystują wspólna przestrzeń do realizacji różnych obowiązków. Ważne stały się nie tylko wygoda i ergonomia podczas pracy zdalnej, ale też odpowiednia aranżacja wnętrza, sprzyjająca wypoczynkowi i regeneracji. Jesteśmy przekonani, że benefit w postaci Kart Upominkowych IKEA na zakupy w tej sieci sklepów ucieszy użytkowników naszej platformy, a dla pracodawców będzie stanowić wartościowe wsparcie w spełnianiu bieżących potrzeb pracowników – mówi Jolanta Rycerz, prezes zarządu MyBenefit.

– Cieszymy się, że bogata oferta produktów i rozwiązań oraz usług IKEA została udostępniona użytkownikom systemu kafeteryjnego MyBenefit. Nasz różnorodny, piękny i funkcjonalny asortyment oraz zdalne doradztwo projektantów pomogą zaaranżować nie tylko idealne miejsce do pracy w domu, ale też stworzyć harmonijną i spokojną przestrzeń, sprzyjającą idei work-life balance oraz jej domownikom. Benefit z posiadania Karty Upominkowej IKEA to możliwość bardziej zrównoważonego życia w domu. Nie bez znaczenia jest fakt, że karta jest ważna bezterminowo, a środki na niej można wykorzystywać w sklepie wielokrotnie, aż do ich całkowitego wyczerpania – komentuje Michał Nasierowski, key account manager z IKEA Retail Polska.

Benefity, jako narzędzia wspierania doświadczeń pracowników są ważnym elementem działań budujących kulturę organizacji. Te wartości połączyły MyBenefit i markę IKEA. To właśnie troska o ludzi i planetę oraz tworzenie lepszego, codziennego życia stanowi wizję działalności IKEA. Obie firmy wyznają zasadę, że skuteczna polityka wellbeingowa jest ciągłym i dynamicznym zarządzaniem poczuciem dobrostanu pracownika, poprzez uwzględnianie jego bieżących potrzeb.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do platformy kafeteryjnej MyBenefit co miesiąc dołącza od kilku do kilkunastu pracodawców. Przyciąga ich bogata oferta świadczeń pozapłacowych, stale rozwijanych wokół holistycznego podejścia w dbałości o pracownika.

Słuchaj podcastu NowyMarketing