Maciej Kawka w zespole zarządzającym Wavemaker, Łukasz Kołdys na czele działu badań

Maciej Kawka awansował do zespołu zarządzającego Wavemaker. Odpowiada w nim za obszar strategii i badań. Łukasz Kołdys, po przejściu Łukasza Pytlewskiego do GroupM, objął rolę szefu działu badań Wavemaker.
O autorze
1 min czytania 2021-04-27

Maciej Kawka, dotąd dyrektor działu strategii Wavemaker, awansuje do zespołu zarządzającego spółki. Dotychczasowe obowiązki szefa zespołu strategicznego połączy z szerszą odpowiedzialnością za rozwój oferty agencji m.in. w obszarze nowych narzędzi czy projektów badawczych.

Kawka pracuje dla Wavemaker, wcześniej MEC, od 2009 roku, przeszedł tu wszystkie szczeble kariery zawodowej, począwszy od media assistanta.

Na przestrzeni lat zdobywał kompetencje w obszarze planowania strategicznego, które w 2016 r. zapewniły mu awans na stanowisko dyrektora strategii. W tym samym roku Maciej Kawka współtworzył także markę doradczą Syntax, którą kieruje do dziś oferując marketerom konsulting strategiczny.

Kawka był współautorem wielu nagradzanych kampanii Wavemaker, od lat, m.in. dzięki jego pracy, agencja plasuje się w czołówce rankingu Effie (w 2019 r. zdobyła tytuł agencji 20-lecia rankingu Effie, rok temu była agencją mediową roku).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Awans Kawki zbiega się z nominacją Łukasza Kołdysa na stanowisko szefa działu badań Wavemaker. Dotychczasowy wicedyrektor jednego z największych zespołów agencji, będzie teraz kierował teamem analityków oraz badaczy obsługujących reklamodawców agencji, jak również własnych klientów.

Łukasz Kołdys pracuje dla Wavemaker od blisko 10 lat. Do Wavemaker przeszedł z Omnicomu, gdzie przez 3 lata pracował jako account researcher. Wcześniej był związany z Pentorem, gdzie rozpoczynał karierę badacza. W Wavemaker Łukasz Kołdys przez pierwsze lata kierował zespołem badań konsumenckich, cztery lata temu awansował na stanowisko wicedyrektora działu. Prowadził szereg lokalnych i regionalnych projektów badawczych dla klientów Wavemaker, a także własnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dział badań Wavemaker pod kierownictwem Łukasza Kołdysa zdobywał w kolejnych latach certyfikaty Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się