TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Home Gatherings: Heineken w nowym spocie pokazuje kreatywne sposoby na uczestnictwo w spotkaniach towarzyskich w dobie pandemii

Home Gatherings: Heineken w nowym spocie pokazuje kreatywne sposoby na uczestnictwo w spotkaniach towarzyskich w dobie pandemii
Marka Heineken zaprezentowała swój nowy spot pod hasłem „Home Gatherings”, w którym pokazuje kreatywne sposoby na to, by uczestniczyć w spotkaniach towarzyskich i jednocześnie zachować ostrożność w związku z pandemią koronawirusa.
O autorze
1 min czytania 2021-04-28

Spot „Home Gatherings” jest częścią globalnej kampanii Heinekena pod hasłem „We’ll meet again”, w ramach której marka celebruje ludzką kreatywność w czasie pandemii związanymi z nią ograniczeniami. 

W nowej reklamie brandu widzimy młodych ludzi, którzy spotkali się ze swoimi znajomymi na domówce. Z pozoru błahe, acz istotne w dobie pandemii koronawirusa kwestie, takie jak niewiedza, która butelka piwa jest czyja, sprawiają, że nie do końca mogą cieszyć się z czasu spędzonego wśród przyjaciół. W pewnym momencie wpadają na kreatywne pomysły, by móc uczestniczyć w spotkaniach towarzyskich i jednocześnie zachować należyte środki ostrożności.

Za realizację odpowiada agencja Publicis Italy.  

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W sierpniu ubiegłego roku marka Heineken zaprezentowała swój nowy spot pod hasłem „Back to the Bars”, w którym w humorystyczny sposób przedstawiła nową rzeczywistość w barach i pubach, a także związane z social distancingiem niedogodności.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach promocji swojego bezalkoholowego piwa brazylijski oddział Heinekena przeobraził standardowy billboard reklamowy w… plenerowy pub.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się