Home Gatherings: Heineken w nowym spocie pokazuje kreatywne sposoby na uczestnictwo w spotkaniach towarzyskich w dobie pandemii

Home Gatherings: Heineken w nowym spocie pokazuje kreatywne sposoby na uczestnictwo w spotkaniach towarzyskich w dobie pandemii

Marka Heineken zaprezentowała swój nowy spot pod hasłem „Home Gatherings”, w którym pokazuje kreatywne sposoby na to, by uczestniczyć w spotkaniach towarzyskich i jednocześnie zachować ostrożność w związku z pandemią koronawirusa.

Spot „Home Gatherings” jest częścią globalnej kampanii Heinekena pod hasłem „We'll meet again”, w ramach której marka celebruje ludzką kreatywność w czasie pandemii związanymi z nią ograniczeniami. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W nowej reklamie brandu widzimy młodych ludzi, którzy spotkali się ze swoimi znajomymi na domówce. Z pozoru błahe, acz istotne w dobie pandemii koronawirusa kwestie, takie jak niewiedza, która butelka piwa jest czyja, sprawiają, że nie do końca mogą cieszyć się z czasu spędzonego wśród przyjaciół. W pewnym momencie wpadają na kreatywne pomysły, by móc uczestniczyć w spotkaniach towarzyskich i jednocześnie zachować należyte środki ostrożności.

Za realizację odpowiada agencja Publicis Italy.  

PS

W sierpniu ubiegłego roku marka Heineken zaprezentowała swój nowy spot pod hasłem „Back to the Bars”, w którym w humorystyczny sposób przedstawiła nową rzeczywistość w barach i pubach, a także związane z social distancingiem niedogodności.

PS2

W ramach promocji swojego bezalkoholowego piwa brazylijski oddział Heinekena przeobraził standardowy billboard reklamowy w… plenerowy pub.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij