Karolina Olszewska nowym senior social media managerem ONE House

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Karolina Olszewska nowym senior social media managerem ONE House

Karolina Olszewska stanie na czele zespołu Social Media w Dziale Mediów agencji ONE House. Będzie odpowiadać za tworzenie ofert sprzedażowych, budowanie strategii digitalowej oraz koordynowanie realizacji bieżących projektów socialmediowych dla klientów agencji.

Powierzenie Olszewskiej nowo utworzonego stanowiska jest wynikiem kontynuacji rozwoju ONE House.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Olszewska jest związana z marketingiem od ponad 10 lat. Karierę zaczynała, budując programistyczny inkubator start-upów Pepeshka. Następnie pracowała w grupie Agros Nova, wspierając działania marketingowe takich marek jak Łowicz, Fortuna i Krakus. W kolejnych latach współpracowała z agencją BrainJuice, w której realizowała liczne projekty, m.in dla marek koncernu Diageo – Johnnie Walker i World Class Diageo Bar Academy. Odpowiadała za działania socialmediowe kampanii Johnnie Walker „Rób to, w co wierzysz”, a także za wypromowanie w social mediach dedykowanej tej marce warszawskiej przestrzeni koktajlowej – World Class Cocktail Bar. W latach 2017-2019 prowadziła komunikację digitalową największego globalnego konkursu barmańskiego World Class.

W ostatnim czasie Karolina Olszewska była związana z agencją Green Parrot, gdzie całościowo obsługiwała marki Abbott FreeStyle, ZEISS i Polbruk oraz budowała kompleksowe strategie przetargowe łączące różne kanały social mediów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij