TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Podwijamy rękaw – BSH propaguje ideę szczepień

BSH rozpoczyna akcję „Podwijamy rękaw”, której celem jest promowanie idei szczepień przeciw Covid-19 wśród pracowników. Pod hasłem kampanii Zarząd i pracownicy firmy prezentują osobiste motywacje i zachęcają kolegów i koleżanki z pracy do szczepienia.
O autorze
1 min czytania 2021-05-10

Głównym celem kampanii jest pokazanie pracownikom korzyści, jakie dają szczepienia, a tym samym przekonanie ich, że to jedyna możliwość powrotu do normalności.

– Zdrowie i bezpieczeństwo nas wszystkich są najważniejsze. Odpowiedzialna postawa każdego z naszych pracowników przyczyniła się do tego, że BSH udało się jak dotąd dobrze przetrwać pandemię. W naszych rękach jest dalsze skuteczne radzenie sobie z jej wyzwaniami i w konsekwencji jej pokonanie. Dlatego poprzez kampanię #PodwijamyRękaw zachęcamy do szczepień, które mogą przyśpieszyć powrót do normalności, za którą wszyscy tęsknimy – powiedział Konrad Pokutycki, prezes zarządu BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.

W ramach kampanii firma przygotowała kilkuminutową animację, ulotki, roll-upy i plakaty uświadamiające, że szczepienia są kluczem do ochrony zdrowia rodzin oraz powrotu do życia sprzed pandemii. BSH podkreśla, że kampania ma charakter informacyjny, a decyzja o zaszczepieniu jest dobrowolna.

BSH jako jedna z pierwszych firmy zadeklarowała chęć organizowania punktów szczepień w zakładzie pracy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Ponieważ zainteresowanie programem szczepień było duże wśród pracowników, zdecydowaliśmy się zgłosić naszą firmę do Narodowego Programu Szczepień – poinformował prezes Konrad Pokutycki.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad produkcją kampanii odpowiada agencja Pracownia EB.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się