Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Amazon wspólnie z fundacją Zaczytani.org promuje czytelnictwo w ramach globalnej kampanii Amazon Reads

Polski oddział firmy Amazon podjął współpracę z Fundacją Zaczytani.org. W ramach działań społecznych na rzecz promocji czytelnictwa stworzony zostanie program edukacyjny, którego głównym elementem będzie bajka edukacyjna przeznaczona dla dzieci w wieku 7-10 lat.
O autorze
1 min czytania 2021-05-11

Celem kampanii Amazon Reads jest kompleksowe podejście do problemu niskiego wskaźnika czytelnictwa w Polsce oraz pokazanie, jak duże znaczenie dla rozwoju dzieci w wieku szkolnym ma umiejętność czytania i pisania. Książka jest od zawsze w samym sercu działań Amazon – to właśnie od niej wszystko się zaczęło. W lipcu 1995 roku pierwszym zamówieniem na Amazon była właśnie książka.

Jednym z elementów kampanii jest stworzona, wspólnie z Fundacją Zaczytani.org oraz pracownikami Amazon, bajka edukacyjna w formie audiobooka, która będzie poruszać temat równouprawnienia oraz negować krzywdzące stereotypy dotyczące płci. W ramach programu przygotowane zostaną także materiały merytoryczne dla opiekunów, które wyjaśnią, jak pracować z treścią, aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty psychoedukacyjne. Dzięki temu, otrzymają podstawową wiedzę z zakresu bajkoterapii oraz gotowe scenariusze zajęć grupowych i indywidualnych.

– Odpowiednio skonstruowana bajka to narzędzie, dzięki któremu dzieci – poprzez naśladownictwo – mogą zmieniać swoje postawy i zachowania. Mogą utożsamiać się z bohaterem opowieści i podobnie jak on rozwiązywać problemy w swojej codzienności – mówi Michał Stępień z Fundacji Zaczytani.org.

– Zależy nam na promowaniu równości płci w znaczeniu równych możliwości wykorzystywania swoich kompetencji i potencjału w życiu codziennym oraz w miejscu pracy. Chcemy wspierać dzieci w poczuciu sprawczości, pewności siebie i dbania o swoje potrzeby. Wierzymy w moc edukacji, co potwierdzają nasze długofalowe działania w tym obszarze, dlatego program kierujemy do dzieci, rodziców i nauczycieli – mówi Blanka Fijołek, CEE community engagement manager w Amazon.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Premiera programu edukacyjnego została zaplanowana na drugą połowę maja.

Dodatkowo, Amazon wspólnie z Fundacją Zaczytani.org otworzy dziewięć lokalnych Zaczytanych Bibliotek – po jednej w okolicy każdego centrum obsługi zamówień Amazon w Polsce. Biblioteki dla dzieci będą otwierane w placówkach opiekuńczo-wychowawczych lub oświatowych, aby zwiększyć dostęp do literatury i wspierać rozwój młodych czytelników. Zaczytane Biblioteki nie są zwykłymi wypożyczalniami – podopieczni placówek mogą zabierać ulubione pozycje ze sobą lub przynosić własne, a Fundacja Zaczytani.org stale uzupełnia księgozbiory. W ten sposób promowana jest idea bookcrossingu, czyli dzielenia się książką.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Fundacja Zaczytani.org promuje zaangażowane czytelnictwo, prowadzi edukację społeczną i zwiększa dostęp do literatury. Wykorzystuje książkę jako narzędzie budowania relacji, nauki identyfikacji emocji i twórczego mierzenia się z wyzwaniami. Prowadzi Wielką Zbiórkę Książek, otwiera Zaczytane Biblioteki dla dzieci i dorosłych, realizuje programy edukacyjne, prowadzi bajkoterapię dla dzieci i biblioterapię dla seniorów oraz organizuje wystawy Zaczytanych Ławek.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się