PWC ODRA S.A. wybrało MullenLowe Group

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PWC ODRA S.A. wybrało MullenLowe Group

MullenLowe MediaHub oraz MullenLowe Warsaw wygrały przetarg na obsługę mediową, strategiczną i kreatywną Przedsiębiorstwa Wyrobów Cukierniczych ODRA S.A. (Grupa Otmuchów).

Działania reklamowe są bezpośrednio związane z rebrandingiem marki Odra. W pierwszej fazie współpracy, kampanie obejmą promocję marek Chałwa oraz Opolanki i będą prowadzone w internecie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dom mediowy MullenLowe MediaHub i agencja MullenLowe Warsaw, posiadają rozległe doświadczenie w prowadzeniu komunikacji dla reklamodawców z branży związanej ze słodyczami. Na przestrzeni ostatnich lat, współpracowały m.in. z takimi markami jak: Wawel, Colian, Haribo czy Ferrero.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij